Kantje's Pretty Woman @ work! *topic 2*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Kantje's Pretty Woman @ work! *topic 2*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 19:52

Stappen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Draf:
Afbeelding
Afbeelding
Dit ziet er nou lekker uit ^
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ook al zo lekker ^
Afbeelding
Afbeelding
^Wegrijden richting middendraf (zie achterhand!!)

En nog 2 leuke foto's van het stel
Afbeelding
Afbeelding

AikePeer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:54

leuke foto's ik vind het er alleen niet super vriendelijk uitzien ik hou er meer van als het paard uit ontspanning naar binnen gaat en niet gedwongen..

Megamutsj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:52

Houd er wel rekening mee dat ze nog maar net 2 maanden dit paardje rijd.

Ik vind het er goed uitzien hoor Shirley! Leuke foto's, ga zo door

Ilsemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:40

Heb je nou zo'n verbindings/longeerstukje met een touw tussen de benen door eraan gebonden? Het is niet echt duidelijk te zien...

Hoelang of hoekort je erop rijd, ik vind het er niet echt lekker uitzien... Je kan proberen om haar lekker actief en goed aan het been te rijden, en op die manier de ontspanning te zoeken dat ze naar beneden komt. Dat is voor jou en het paard fijner. Als ze gaat ontspannen komt ze vanzelf naar beneden en is dat veel fijner. Ik zou zeggen, touwtjes, en wat er ook maar aan zit, eraf en dan rustig opzoek naar de ontspanning. Je rijd er tenslotte nog niet zo heel lang op dus is het écht geen ramp als 't paardje nog niet perfect loopt

Probeer daarnaast iets rechterop te gaan zitten en je handen wat hoger te dragen. Probeer lekker ontspannen te zitten en focus je niet teveel op haar hoofd.

Succes! Jullie lijken me een leuke combinatie.

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:38

prettyyyyyyy, tijd geleden dat ik die gekke merrie heb mogen bewonderen, vond het altijd een erg mooi pony

het ziet er wel gespannen uit, de foto's... maar het is nog puur wennen neem ik aan..

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:24

Ilsemarie schreef:
Heb je nou zo'n verbindings/longeerstukje met een touw tussen de benen door eraan gebonden? Het is niet echt duidelijk te zien...

Hoelang of hoekort je erop rijd, ik vind het er niet echt lekker uitzien... Je kan proberen om haar lekker actief en goed aan het been te rijden, en op die manier de ontspanning te zoeken dat ze naar beneden komt. Dat is voor jou en het paard fijner. Als ze gaat ontspannen komt ze vanzelf naar beneden en is dat veel fijner. Ik zou zeggen, touwtjes, en wat er ook maar aan zit, eraf en dan rustig opzoek naar de ontspanning. Je rijd er tenslotte nog niet zo heel lang op dus is het écht geen ramp als 't paardje nog niet perfect loopt

Probeer daarnaast iets rechterop te gaan zitten en je handen wat hoger te dragen. Probeer lekker ontspannen te zitten en focus je niet teveel op haar hoofd.

Succes! Jullie lijken me een leuke combinatie.

Dat heet nou een stootteugel
Verder ben ik het grotendeels met je eens

Boelles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 08:56

Wat voor werking heeft zo'n stootteugel?
Verder wel mooi paardje

Kikka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:01

@FunkyMistiC;
Zodat 'ie z'n kop niet omhoog gooit geloof ik.

Wat een mooi paardje is dat, lekker koppie

Ik ben het voornamelijk met Ilsemarie eens, maar ik wil er nog wel even aan toevoegen dat ze d'r achterhand op sommige foto's er lekker onder heeft.

Veel plezier met d'r !

Riannee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:56

Ik vind het een erg leuk paard:) En leuke foto's ook trouwens.. alleen heb ik het idee dat je niet helemaal goed recht op zit, maar nogal onderuit gezakt.. Misschien ligt het aan mij.. nou succes verder!

supertammy

Re: Kantje's Pretty Woman @ work! *topic 2*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:03

Leuke pony