Pam & Marjolein, groot en klein @ work!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Pam & Marjolein, groot en klein @ work!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 23:34

Na aanleiding van dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=571442&hilit= Nog een 'paar' foto's van Rianne (Pam) en Marjolein @ work!

Commentaar zal ze zelf wel geven denk ik zo!!!

Rianne: Zo, klaar voor de les!
Marjolein: Hé, wat zie ik daar in de gang???
Afbeelding

Bovenkant...
Afbeelding

... én onderkant!
Afbeelding

Instappen op de volte
Afbeelding

Afbeelding

Mijn uitzicht
Afbeelding

Teugels op maat en gaan met die banaan... uhh, pony!
Afbeelding

Nog steeds op de volte, op de achtergrond op de andere volte is de vorige les aan het uitstappen
Afbeelding

Nog even een mooi plaatje tussendoor!
Afbeelding

En dan... écht aan het werk! (oeps, een paal... )
Afbeelding

Go marjoleintje, go marjoleintje!
Afbeelding

Afbeelding

Stijgbeugels zaten niet goed...
Afbeelding

Even stilstaan
Afbeelding

En weer draven
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leuk stel he!

Commentaar mag, Rianne zal zelf wel antwoorden, ik ben alleen van de foto's De kwaliteit van de camera laat vaak ten wensen over, maar ik moet zeggen dat hij deze keer in een goede bui was... (nieuwe batarij... )

Moonlightje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 23:41

leuke foto's probeer alleen je tenen in de beugels te doen en je handen recht op te houden

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 03:51

mag ik vragen waarom jullie allemaal in de stalgang opstappen?

verder weinig "commentaar" over het rijden... je tenen heb je al uitgelegd wel een grappig pony'tje die marjolein ...

Patriciavt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 09:03

Das omdat ze bij ons vinden dat je voor een uur les betaald en dus ook een uur rijdt. Iedereen stapt in de gang op en de les begint op de grote volte zodat de les daarvoor aan de hand op de andere volte uit kan stappen. Zodra iedereen goed en wel zit (want sommige pony's uit de vorige les worden natuurlijk ook overgenomen) en de lijste met namen is bekeken ben je maar vijf minuten verder, dan gaan de uitstappers (behalve als een paard nog niet op adem is, die moet nog even doorstappen) de bak uit en heb je nog de rest van de tijd om te rijden. 't Klinkt ingewikkeld, maar ik vind het echt een supersysteem en het werkt ook super!
Btw... ze stappen bij ons ook op met krukjes... Eerst dacht ik van ja he... dat ga ik echt niet doen! Maar nu doe ik niet anders meer! Echt heel handig!

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:19

cranberry schreef:
Das omdat ze bij ons vinden dat je voor een uur les betaald en dus ook een uur rijdt. Iedereen stapt in de gang op en de les begint op de grote volte zodat de les daarvoor aan de hand op de andere volte uit kan stappen. Zodra iedereen goed en wel zit (want sommige pony's uit de vorige les worden natuurlijk ook overgenomen) en de lijste met namen is bekeken ben je maar vijf minuten verder, dan gaan de uitstappers (behalve als een paard nog niet op adem is, die moet nog even doorstappen) de bak uit en heb je nog de rest van de tijd om te rijden. 't Klinkt ingewikkeld, maar ik vind het echt een supersysteem en het werkt ook super!
Btw... ze stappen bij ons ook op met krukjes... Eerst dacht ik van ja he... dat ga ik echt niet doen! Maar nu doe ik niet anders meer! Echt heel handig!

uh tja.... dus daarom stapt men op in de gang? sorry ik volg de reden echt niet , wat win je er mee in tegen stelling tot gewoon in de bak opstijgen?

Patriciavt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 09:42

Hehe dacht al dat het wat vreemd klonk. Ze proberen gewoon de lessen zo snel mogelijk door te laten stromen zodat je echt een uur kan rijden. En als het merendeel er al opzit en er nog maar een paar in de bak op hoeven te stappen, dan gaat dat wat vlugger.

Patriciavt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 09:44

Uiteraard zijn deze kinderen (of volwassenen ) op het moment dat zij met paard in de gang staan onder begeleiding van een ervaren stalmedewerker.

Barroco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:21

Leuke fotoo's !
Toch vind ik dat in stal op stappen wel gevaarlijk..

GiBo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:42

Leuke pony Waarom hebben de meeste pony's alleen zo'n dubbelgevouwen rood dek?

lotttttttt

Re: Pam & Marjolein, groot en klein @ work!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 11:28

wat een ontzettende schattige pony!

Patriciavt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 12:00

GiBo schreef:
Leuke pony Waarom hebben de meeste pony's alleen zo'n dubbelgevouwen rood dek?

Is gewoon een onderlegger voor onder het zadel met aan de voorkant een 'uitgesneden' stuk voor de schoft. Dat rode is de hoes want die worden elke week gewassen.

Liesjuhh_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:23

noran_nd_me schreef:

Wat is er gevaarlijk aan.? zo te zien is de gang best breed! Ze kunnen alle kanten op! en het dak is hoog! Dus ze kunnen hun hoofd ook niet stoten ik vind er niks gevaarlijks aan!..

Leuk pony hoor! zien er ook wel leuk uit!

Barroco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:30

M_A_X_ schreef:
noran_nd_me schreef:

Wat is er gevaarlijk aan.? zo te zien is de gang best breed! Ze kunnen alle kanten op! en het dak is hoog! Dus ze kunnen hun hoofd ook niet stoten ik vind er niks gevaarlijks aan!..

Leuk pony hoor! zien er ook wel leuk uit!

En wat als een paard schrikt? Dan is zo'n gang toch echt te klein
laat ik het zo zeggen, ik zou me er niet superveilig bij voelen.

Sirius_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:32

De paarden die druk zijn op stal/gang mogen alleen in de bak opstappen. De rest zijn paarden en pony's die alles al mee hebben gemaakt, die zijn vertrouwd op de gang

tumtummie

Re: Pam & Marjolein, groot en klein @ work!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:19

Ziet er gezellig uit en inderdaad die regeling is wel heel handig je betaald voor een uur en dat krijg je daar volgens mij ook echt!