Mick, Louise, Jan, Angelique en Lotte super bedankt voor het helpen met alles.
Verder ging alles niet echt naar mn zin, het losrijden ging opzich wel redelijk, alleen ze was weer wat drammerig zoals altijd
Heb 1 foto ervan
ze lijkt hier echt heel groot 
Toen de eerste proef, begon al met een flinke bok
ze vond de auto erg eng maar ik vond em wel ok gaan, wat kleine foutjes en 1 x verkeerd aangesprongen, maar over het algemeen was ik wel tevreden. Helaas de jury niet zo, 169 punten. Een winstpunt had ik niet verwacht daarvoor zaten er teveel foutjes in, maar iets hoger had ik wel verwachtEr stond op mn protocol veel: kruipt achter de teugel, dat is inderdaad waar, in de les zijn we veel bezig met mijn eigen ontspanning, en als ik ontspan, gaat zij mij zoeken en kruipt dan achter de teugel.
Eerst mooi plaatje toen we aan het wachten waren tot we de bak in konden
Voorbeeld van achter de teugel kruipen, en boos kijken

Galopje (Handen laag + contact houden)
Iets wazig, maar mooi plaatje

De tweede proef, ging voor mn gevoel slechter, meer fouten en miscommunicaties, drammen, en het liep gewoon niet helemaal lekker
stond veel zelfde commentaar op protocol, ook over het achter de teugel lopen maar dat is ook wel te zien. Resultaat 171 punten
Laten we maar beginnen met de ergste, de miscommunicatie op de gebrokenlijn 5 meter. Meghan wilde 'em graag in contra doen
Moest gewoon in draf natuurlijk 
Geweldige arrogante foto

Galopje
Hier kruipt ze er weer wat achter
Zie hier vooral de mooie berg rotzooi op de achtergrond

Dit was een kleine selectie uit een groot aantal foto's

En het was pas onze 3e wedstrijd (we kunnen niet vaak starten maar om de 2 maanden ofzo) dus wees mild met commentaar aub