Brenda in het heeeerlijke zonnetje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Brenda in het heeeerlijke zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 19:46

Vandaag even in de bak gereden en daarna nog een heerlijk ritje buiten gemaakt!
Het was zoo heerlijk! Dus ook wat fototjes

Eerst wat fototjes van te voren, vooral bedoeld om de omvang van haar buik te laten zien, ze is nu 8,5 maand drachtig.
Afbeelding
Hier lijkt het al iets he
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Die tenen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En daarna nog naar buiten heerlijk
Hebben jullie nog wat tips misschien? En dan graag wel onderlegd, dus ook graag hoe ik het eventueel kan verbeteren erbij zetten

Dreamybol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:01

Het blijft een leuk paard! En dat buikje is wel schattig.

Ik weet niet waarom, maar wel vaker als ik foto's van jou zie dan denk ik dat je kort zit, tot er ook draf en galop foto's voorbij komen. Hoe doe je dat?
Tips durf ik je niet te geven, jij hebt mij er altijd nog uitgereden!

Mieky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:36

Jeetje wat is ze dik geworden zeg!

Maar het ziet er wel lekker uit, fijn zo rijden in het zonnetje

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 21:05

Leuke foto's in lekker weertje Fleur
Brenda haar buikje begint goed zichtbaar te worden
Tips geef ik andere keer. Moet nu gaan...

Annetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 22:05

Aaaah Brenda
Ik vind dat toch zo schattig om te zien he, die dikke vacht, wordt ze een echt knuffelbeertje van.
Dat van die beugels viel mij idd ook al op. In stap zijn ze superkort, in draf eigenlijk gewoon en soms zelfs lang.
Blijf wel op je beenhouding letten. Hakken laag drijven doe je toch met je kuiten , tenen beetje naar binnen (is moeilijk ik weet het) Ik vind je handhouding echt heel erg verbeterd trouwens! Ze zitten al veel meer op een plaats en ook nog es op de goede.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 23:05

Leuke foto's! Ik vraag me alleen af Vind jij het niet onhandig om met die losse manen te rijden? Zo te zien zijn deze ook vrij lang, of ze dik zijn kan ik niet goed zien, maar zelf vlecht ik het altijd omdat ze met die lengte altijd over de teugels gaan zitten, en dat vind ik niet fijn rijden

Tips... mwoh heb je eigenlijk niet eens echt nodig Zelf zou ik het zadel toch nog iets verder naar achter leggen, maar is misschien lastig met die buik nu. Ik vind het persoonlijk wat ver naar voren liggen. En je beugel 1 gat verlengen, dan zit je wat netter met je benen. Zelf steek ik dan mijn voeten minder uit, heb namelijk precies hetzelfde probleem Je rug en houding vind ik nu wel netjes, mooi recht en je kijkt vooruit.

Fleury

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 12:08

Ik vlocht de manen ook heel veel maar nu alweer een tijdje niet, ze zijn wat langer geworden (en ze zijn ook heel dik maar erg stijl zodat dat minder opvalt dan bij het kroes-haar van Maestro bijvoorbeeld) en ze komen niet heel erg veel meer over mn teugels heen. Dat was juist toen ze nog wat korter waren. Het zadel probeer ik zoveel mogelijk naar achteren te leggen maar dit is gewoon de plaats waar hij stevig zit, ook de singel gaat automatisch hier zitten. Brenda heeft wel erg lang doorlopende manenkam zodat hij wel iets over de manen zit maar niet ver over de schoft zeg maar.
En werkelijk waar, ik dacht dat ik met ECHT lange beugels reed! Heb zelfs een periode met nog een gaatje korter gereden! Vond het dus echt opvallend dat ze er nog zo kort uitzien! Ze lijken echt lang met het rijden!

Antheman

Re: Brenda in het heeeerlijke zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:17

Mooi plaatje!

Maar 2 maren:

Ik vind je zadel behoorlijk op de schoft liggen. Misschien dat jij daarom ook uit balans zit?

Want de andere maar is dat ik zie dat je hoofd, heup, hak lijn niet in balans is

Ik kan me voorstellen dat dit veranderd als je het zaldeietsjes naar achteren legt.

En ik vind je beugels er helemaal niet lang uit zien

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 23:39

Nou, Brenda is in elk geval wel drachtig zo te zien hoor

De beugels vind ik inderdaad ook erg raar, in stap zijn ze zo kort dat je met je bovenbeen bijna horizontaal zit maar in galop zijn ze vrij normaal. Te lang vind ik ze zeker niet...

Wie is trouwens die andere Tinker met dat kleine meisje erop?

wupke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:11

Leuke tinker het rijden ziet er al best netjes uit!

Noemy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:05

Hey Fleur!
Leuke foto's!
Deze staat toch bij Huub of zijn dat weer andere?

En bernice, jij ook hier

Jessay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 23:36

Hey leuke foto's.

Ik denk inderdaad dat het zadel verder naar voren lijkt te liggen. Opzich ligt de singel niet op een hele verkeerde plek. Misschien iets naar voren geschoven door de dikke buik.

Ik denk dat je met laarzen netter zit. Een nadeel aan chaps is dat ze minder steun geven. Verder geloof ik dat de foto's redelijk vertekenen.

Brenda ging zelfs een beetje meer naar beneden op een van die foto's.
Gewoon lekker ontspannen blijven rijden fleur.

Zolang het zadel geen wondjes veroorzaakt op de rug of buik kan de ligging van het zadel niet zoveel kwaad toch? Of ben ik ne weer eens Mega blonT.

daaaaaaag fleury en koetje hinnik