Een blauwe 10 @ Work (M1)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iepke

Een blauwe 10 @ Work (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 18:03

Ja, de 10 staat voor Tinus he, de naam van mijn paard
Ga jullie niet helemaal vervelen met een inleidend praatje hoor
Nouja, 1 opmerking dan: Ik rijd normaal met laarzen, alleen die worden op het moment gerepareerd, dus met sokken en schoenen zit het wat wiebelig...

Zo begonnen we (Nouja...Van het inrijden zijn er niet echt foto's gemaakt, hij liep alleen hoe langer hoe beter)

Hij mag er hier iets meer doorheen en wat meer naar de hand toe gereden worden...Ik wil hem in het begin altijd wat lager losrijden!
Afbeelding

Hier al beter, stuk lager en ronder èn voorwaartser!
Afbeelding

Hier mag hij er van mij ook wat meer door...
Afbeelding

En hier ook
Afbeelding

Afbeelding

Wel beter, maar ik kiep erachteraan *Foto is beetje scheef
Afbeelding

Lekker galopje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder hadden we nog balkjes liggen, dus die ook maar even meegepakt!Had ze alleen iets te ver uit elkaar liggen, dus dan maar met wat meer vaart eroverheen!
Afbeelding

Netjes!Dacht ik zo
Afbeelding

En hierna liep hij wel echt lekker!Ontspannen en makkelijk in te stellen!
Afbeelding

Afbeelding

Ik weet het, ik zit nog steeds wat te rond...Maar het wordt wel beter!Verder dus wat wiebelig zonder laarzen

bud_gloor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:06

ziet er echt cool uit

wat een super cool paard

succes !!! ** eerste **

Spruit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:10

Haj Marieke! Mooie fotos Hij liep wel lekker zo te zien... En wat matcht je dekje leuk met je trui Lekker blauw....
Wanneer moet je weer op concours?
Groetjes! Susan

Ilsemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:11

Netjes hoor! Ziet er goed uit met ftje!

Naomi_Star

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:12

Ziet er mooi uit hoor!!...de kleur van je shabrak past echt super mooi op zijn zwarte vacht ... Je ziet echt dat die zich ontwikkeld van de eerste foto naar de laatste foto.. suc6 verder met hem

Martsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:13

Wat een leuk paard heb je toch... Ziet er goed uit hoor!!

Abaigeal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:15

Heel leuk paard
Ik vind het er super netjes uitzien
Leuk setje ook

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:17

Echt ontzettend mooie foto's en een supercool paard, ik ben VEN

Ik ga ff snel in je profiel spieken hehe

Iepke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 18:21

LETS schreef:
Haj Marieke! Mooie fotos Hij liep wel lekker zo te zien... En wat matcht je dekje leuk met je trui Lekker blauw....
Groetjes! Susan

Hey Susan!Lang niet gezien Hij gaat de laatste tijd wel steeds wat beter, dus wil eigenlijk wel weer op concours, maar ja...Zat te bedenken dat ik eerst maar eens een poging ging doen om mijn examen te halen

wendely

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:22

Aah jullie zijn echt een super combinatie hoor
Irl vind ik het er beter uitzien dan op de foto's! (als compliment bedoeld hoor )
Had je Tinus of Max nou mee naar de showavond? Nou iig daar deden jullie het ook weer super zomaar exdekhengst Atse eruit gereden
Berber vond strekken op een gegeven moment leuker dan tuigen

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:29

Wauwie mooi ding! Ziet er goed uit.
Jammer dat de foto's zo groot zijn..

Iepke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 18:33

@Wendely: Haha, dank je!De foto's vielen me eerlijk gezegd ook wel wat tegen...Maar er zaten wel wat leuke bij op zich, haha.
Ik had Tinus mee naar de showavond!Deze dus Max kan het ook wel, maar daar is het moeilijker uit te rijden, plus dat hij kreupel was en Ilsemarie hem nu rijdt, dus de keuze was snel gemaakt! Hij liep echt heerlijk joh, was zoooo trots op hem!Heb jou jammer genoeg niet echt zien rijden, maar was ook bijna onmogelijk

Nienke86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:36

wouw mooi foto's man echt een super mooie combi
maar je voeten vind ik een beetje raar op sommige foto's ( of komt dat ook door dat je geen rijlaarzen hebt want foto MEt rijlaarzen heb ik nog niet gezien vandaar ) maar mooi foto's en SUPER mooi paard

Calista

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:37

Heb de topics in je onderschrift en de foto's in je profiel maar bekeken.Wat een super paarden heb jij!Ik ben jaloers :p

JANNEKEx

Re: Een blauwe 10 @ Work (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:38

wat een mOoie fries egt een plaatje!!

Iepke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 18:41

nikkiej_86 schreef:
wouw mooi foto's man echt een super mooie combi
maar je voeten vind ik een beetje raar op sommige foto's ( of komt dat ook door dat je geen rijlaarzen hebt want foto MEt rijlaarzen heb ik nog niet gezien vandaar ) maar mooi foto's en SUPER mooi paard

Dank je! Als je foto's met laarzen wil zien: Die staan in m'n profiel!Normaal zit ik (hoop ik ) wel netter

Nienke86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:59

ja was al even wezen kijken aleen steken je tenen soms es naar buiten maja heb ik ook wel es hoor haha kan gebeuren maar mooie foto's je profiel vind ik ook geweldig

Spruit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:19

Iepke schreef:
LETS schreef:
Groetjes! Susan

Hey Susan!Lang niet gezien Hij gaat de laatste tijd wel steeds wat beter, dus wil eigenlijk wel weer op concours, maar ja...Zat te bedenken dat ik eerst maar eens een poging ging doen om mijn examen te halen

Hahaha ja school is soms ook best belangrijk Maar je hebt wel vroeg vakantie dus dan heb je weer alle tijd Ga je Max ook nog op concours starten? Ik las dat er nu iemand anders op rijdt.....

Iepke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 19:25

Ja, met Max ben ik idd gestopt...3 paarden werd wat teveel...Dus vandaar dat ik met Max gestopt ben!Ilsemarie (staat hierboven ergens) rijdt hem nu (Wordt dus ook een nieuwe clubgenoot ) Dus Max start ik niet meer!
Ik ga wel Djurre een paar keer uitbrengen in de B en zodra Iepke er klaar voor is (Volgend jaar ofzo ) start ik hem ook!

Bruuntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:29

mooie foto's zeg!
ziet er goed uit!
Dekje staat erg mooi!

Spruit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:07

Iepke schreef:
Ja, met Max ben ik idd gestopt...3 paarden werd wat teveel...Dus vandaar dat ik met Max gestopt ben!Ilsemarie (staat hierboven ergens) rijdt hem nu (Wordt dus ook een nieuwe clubgenoot ) Dus Max start ik niet meer!
Ik ga wel Djurre een paar keer uitbrengen in de B en zodra Iepke er klaar voor is (Volgend jaar ofzo ) start ik hem ook!

Haha gaat t al een beetje goed met Iepke? Ik had toen ook al een keer (volges mij van Marlies) gehoord dat je er niet meer af kwam enzo....Klinkt nu best wel grappig, dat was het voor jou waarschijnlijk niet Ilsemarie zit bij mij op school...ik weet wel ongeveer wie dat is

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:08

Je hebt een mooie showbink hoor..
T ziet er goed uit! Sharbrakje staat m goed
Jullie zijn een leuk stel ! Heel veel succes verder samen !
Jullie komen er wel

Suomi

Re: Een blauwe 10 @ Work (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:10

Ziet er mooi uit! En die kleur van het dekje vind ik echt geweldig! Succes met de wedstrijden!

Iepke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 20:13

LETS schreef:
Iepke schreef:

Haha gaat t al een beetje goed met Iepke? Ik had toen ook al een keer (volges mij van Marlies) gehoord dat je er niet meer af kwam enzo....Klinkt nu best wel grappig, dat was het voor jou waarschijnlijk niet Ilsemarie zit bij mij op school...ik weet wel ongeveer wie dat is

Hahaha, dat was echt erg toen!Ik heb 2,5 uur erop gezeten!In de regen
Het was de 1e keer rijden thuis, toen ie van Marlies kwam en Iepke kan niet tegen veranderingen Toen ik opstapte steigerde hij en ging er vandoor, dus na ons snelheidsrecord te hebben verbroken heb ik 'm 20 minuten gereden om hem daarna weer lekker op stal te zetten...Mooi niet dus Alles geprobeerd en tenslotte Marlies gebeld, die net aan het lesgeven was...We hebben daarna dekens over de bakrand gelegd (De situatie bij hun in de schuur nagemaakt) en ouwe Teun ervoor gezet met een bak bix en ik heb me ervan af laten vallen, terwijl Marlies me opving! Haha, heel avontuur Hij wordt op het moment weer beleerd, omdat hij een half jaar weer lekker paard heeft mogen worden en in mei/juni begin ik weer met hem, ben benieuwd!

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:15

btw .. je hebt ook onwijs leuke/mooie foto's in je profiel