We hebben eerst lager gesprongen ja, maak je daar maar geen zorgen om. Ook is dit een van de ongeveer 2 keer dat ik met Jolly heb gesprongen. Ik laat hem liever vrijspringen, ivm mijn gewicht en lengte.
Ik ben niet zozeer te zwaar maar je legt toch je gewicht op de voorhand en dan vind ik niet helemaal eerlijk om dat vaak te doen.
Helaas is het niet heel goed gegaan. De laatse sprong die ik zou nemen ging niet helemaal goed.
We kwamen niet helemaal goed uit waardoor Jolly zijn hoeven niet fantastisch neerzette en een soort van weggleed. Ik ging over zijn hals ofzo. En toen ik omkeek toen lag die op zijn buik/zij.
Hij wou onderhand liggend gaan eten en de schrok viel dus erg mee. Ik zei "kóm" en hij stond op. Even afgezadeld en hoofdstel los. Toen voorzichtig laten stappen ivm met kreupel. Nu loopt die iets stijf op zijn achterbeen alleen in de draf is dat zo goed als niet te zien. Dus het is niet zozeer kreupel. Iig weekje rust en dan zien we wel weer.
Nuttig commentaar is welkom.

Apart moment
Dit was het dan weer
Daaagg

wel balen dat het effe misging, maar als hij dan zelfs probeerde te eten zal het hopelijk niet zo erg zijn
)