Slim blondje @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pjelk

Slim blondje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 16:39

Bij de boer waar dovish`paardje Yngvar staat zijn sinds kort twee nieuwe kleine pony`s. Beide zijn eerste klas racemonstertjes en beide eveneens bedoeld als kinderlespony (de boerin geeft kinderles en ponykampen).Dit gaat niet zo goed samen en dus werden de weinige moedige kindjes die probeerden op de pony`s te rijden er al snel afgegooid. Met als resultaat dat niemand er meer op wilde. Omdat ik regelmatig bij de boerderij kom om samen met Eva te rijden en niet zo zwaar ben rij ik dus wel eens met de pony`s. Op onderstaande foto`s zie je Donja. Een palomino/isabel kleurig merrie paardje met als ik me niet vergis veel Welshbloed en VEEL buik (dat laatste is wel zeker )

Dit was de tweede keer dat ik met haar reed.

Afbeelding
Op weg naar de (blubber) bak waar Yngvar en Pjelk nog staan.

Afbeelding
Even voor de beeldvorming: zo klein is ze dus

Afbeelding
Stappen, oeps beetje diep

En draf
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Beetje uit elkaar gevallen, maar dat voorbeentje is leuk!

Afbeelding
Leuk drafje

Afbeelding
En galop! Hierin kende ze maar twee versnellingen: gewoon hard, en extra mega knoeterhard Wel lekker actief onderspringend achterbeentje

Afbeelding
Pjelk en Yngvar vermaakten zich intussen in de modderpaddock

Afbeelding
En tenslotte: Pjelk die zich toch ernstig afvraagt wat zijn mens op de vreemde gele paardenbeest doet.

Keedie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 16:42

Wat een leuke paardjes:D

ben de eerste:)

justremie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 16:45

leuke paardjes

en als er geld bij jullie in de bak ligt wil ik wel even helpen zoeken

luv_gloria

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:54

Hey,

leuke pony...alleen in de bak kan je modderbaden.

groetjes Daphne en hoefjes van Gloria...

Stitatio

Re: Slim blondje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:56

Die laatste foto . Je ziet hem echt kijken van: WAT doe JIJ op HEM!

Naomi_Star

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:04

Je bent misschien wel wat lang maar ik vind het er eigenlijk niet storend uit zien. Ze loopt eigenlijk best mooi.. alleen de galop dan maar ja dat komt vast ook nog wel goed... en leuk fjordje

Pjelk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 20:26

luv_gloria schreef:
Hey,

leuke pony...alleen in de bak kan je modderbaden.

groetjes Daphne en hoefjes van Gloria...

Hihi, ja best wel! Maar ja, hier is dat tenminste gratis (in tegenstelling tot een kuuroord )

justeremie: mmja, naar beneden kijken doe ik wel vaak maar geld vinden helaas nooit . Gelukkig zit er wel vooruitgang in (het niet meer naar beneden kijken). Zelf vind ik het op deze foto`s nog wel meevallen. In ieder geval ben ik er hard mee bezig

Naomie_star: dankjewel! Ik vond het plaatje ook best meevallen! Voor mijn gevoel was ze kleiner maar zoals het op de foto`s lijkt kan het nog wel. En de draf die ze op sommige foto`s laat zien is echt niet verkeerd. VOlgensmij is het wel een heel goed afgerichte pony. Als zedr achterhand nog wat meer onder kan brengen dan loopt ze volgensmij echt de sterren van de hemel. Maar ja, eerst die buik maar eens wegtrainen én conditie kweken. Want na een halfuurtje met wat draf en een rondje galop was mevrouw echt helemaal op

_KiMbErLeY_

Re: Slim blondje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:31

haha, leuk beesie!! wel lekker vies

denz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:38

Wat een leuk dingetje!
De foto's waar jij erop zijn, daar lijkt ze helemaal niet zo klein! Je past er goed op! Komt waarschijnlijk ook wel een beetje door d'r enorme buik

Jammer van die bak zeg, die is wel erg slecht!

Pjelk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 18:00

denz schreef:
Wat een leuk dingetje!
De foto's waar jij erop zijn, daar lijkt ze helemaal niet zo klein! Je past er goed op! Komt waarschijnlijk ook wel een beetje door d'r enorme buik

Jammer van die bak zeg, die is wel erg slecht!

Hihi, ja die dikke buik helpt een hoop voor het mooie plaatje Anders hadden mijn benen er een stuk verder onder uit gehangen.

De bak was heel nat inderdaad. Maar op zich is het best een goede bak hoor, hij is wel snel droog en het achterste stuk is alweer een stuk beter dan het voorste.

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:11

ziet er mooi netjes uit hoor! haha die benen zullen na een tijdje rijden wel écht aan een afspuitbeurt toezijn