Buterblom is mijn Friesje, ik rijd haar nu 2 jaar. Het is echt een bijzonder paard. Maar wel eentje met een gebruiks aanwijzing. de eerste paar keer doet ze alles voor je, en op een goed moment loop je toch vast. Het is echt hard werken om haar goed te laten lopen
Ik zal beginnen bij het begin: Mijn moeder kreeg 2/3 jaar gelede Blomke van mijn stiefvader, Blomke had hij gekocht als 3 jarige en was toen 12. Het was paard uit vorige huwelijk. de meeste waren verkocht. Ze was al ster merrie toen hij haar kocht. en nouja ik wou haar graag rijden, Dus zetten we haar op de manege. ze was helemaal vermagerd door het veulen(ze word heel snel dun)
in manege in de binnen bak, 01-12-'04:
(let aub niet op bondjes, dat zadel is 10 jaar oud. en zat echt werkelijk dramatisch. slecht voor rug van paard en voor mijn kont, dus snel nieuwe aangeschaft natuurlijk)

Buitenrit 5-12-'04:

In de wei, Zomer '05
(Ongespierd omdat ik haar bijna de hele zomer lekker in het land heb gelaten zodat ze wat dikker kon worden enzo)

Achter de manege 01-'06:

Die zelfde dag, buiten:

Dit is buitenrit ook weer in gaasterland, 14-01-'06:

Opzich niet zo'n bijzondere foto. Maar dat koppie.. :

25-02-'06(in de stallen):

Hierna is ze weer terug gegaan naar de boederij waar zij 9 jaar lang gestaan heeft. Wij hebben die boederij gekocht. En Buterblom is gelukkiger dan ooit, ze komt elke dag buiten. Ze staat bij haar ouwe vriendin,
06-03'06(bak word allemaal nog vernieuwd):

Geweldige foto dit, Mijn 2 lievelingen. moeder en zoon!

Ik erop
:
Poseer foto's 17-03-'06:
Maja dat wist ik al