Jytsjo @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Jytsjo @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 21:36

Ik was vandaag maar weer eens wezen vrij rijden op de manege. Ik mocht weer op Jytsjo. Daar heb ik vorige zomer veel op gereden maar daarna al een hele tijd niet meer. Het ziet er dan ook niet helemaal uit zoals het er uit zou moeten zien, maar was al blij dat ik haar een beetje redelijk aan het lopen had. Ik weet dat ik mijn voeten heel erg naar buiten steek, maar dat komt wel weer goed als ik er vaker op rij. Had ik in het begin op haar ook heel erg. Nou hier komen de foto's dan. Sommige zijn een beetje wazig want die zijn uit de foto geknipt omdat je anders niets kan zien.

Afbeelding
In de buitenbak. In die hoek lagen enge zandkorrels.

Afbeelding

Afbeelding
M'n houding wou vandaag in de galop maar niet meer lukken. Moet echt weer wat vaker gaan rijden!

Afbeelding
In de binnenbak. Het was ff heel hard gaan regenen dus toen zijn we maar naar binnen gegaan. Stilstaan vind ze niet leuk..

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 21:53

Rechtop en naar voren kijken

Leuk paardje

NRPSbokker

Re: Jytsjo @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:02

wat hier boven staat Ik vind jullie wel een hele mooie coombinatie

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 22:08

Normaal zit ik wel echt rechtop maar heeft ook te maken met dat houding vandaag niet helemaal wou lukken. Komt mede doordat ik een hele tijd niet meer op het paardje gereden heb. Naar beneden kijken hebben jullie helemaal gelijk in..

Maaikiemaaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:51

leuke paardje! Je gaf zelf al aan dat je voeten heel erg naar buiten steken; persoonlijk zou ik dan niet met spoortjes rijden. Verder je handen wat meer rechtop houden(vuistjes maken).Je houding is al gezegd en ik denk dat je idd gewoon veel moeten oefenen, dan komt dat ook wel.Succes!

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 14:53

Je kunt op de foto's goed zien dat ik haar niet prik met het spoortje dus dat maakt verder niet uit. M'n houding is normaal gesproken echt zo slecht nog niet maar het wou vrijdag ff helemaal niet lukken.