liesje23 schreef:Ik vind vooral de eerste foto's erg mooi, hij loopt mooi bovenin en is toch actief achter.
Het is een mooi beeld om te zien.
Ik weet hoe moeilijk het is om zo'n groot paard aan elkaar te rijden en om aan elkaar te houden
Ga je in april in Maasdijk nog geen Z starten?
En vooral die aanleuning en achterhand was ons grote probleem! Het lukt me ook nog niet altijd helemaal goed, maar er zit zeker vooruitgang in.
Ik denk dat april echt te vroeg komt, ik doe liever rustig aan lekker trainen en dan goed voor de dag komen dan te snel overhaasten. Heb alle tijd (wil dit al mn hele leven, dus die paar weken overleef ik wel hihi)
Anoniem schreef:Hij is inderdaad al pittig afgevallen!
Rijden ziet er goed uit!
Veel succes in het Z1!
Zoals hij nu is moet hij blijven, niet meer afvallen, eindelijk haha!
Ragne schreef:Wow michelle, wat issie lekker afgevallen zeg!
ziet er echt een stuk beter uit. Gaaf dat je die oprichting nu echt voor elkaar krijgt, Olivier is echt een stuk meer bij elkaar zo.
Ben benieuwd naar jullie Z1 debuut! Suc6 alvast
Jammer dat je niet een stukje video online hebt staan
Ik zou niet weten hoe ik de video online moet krijgen, maar als je hem irl wil zien, kun je altijd komen buurten hoor? Gezellig!
lotjj92 schreef:mooi paard! zet zijn achterhand e inmiddels lekker
onder.. maar dat sjabrakje schuift volgens mij een heel eind weg!
Klopt, heb m vlak erna weer goed geschoven, soms leg ik m zelf niet goed neer, stom.
MirandaFuego schreef:Het was mij niet opgevallen dat je kleiner bent, ik vind het zo wel goed.
Hij loopt lekker, goed dat hij zo verbeterd is, dan kun je weer meer gaan aanpakken!
En, hoe vond hij het met mes en vork?
Als je in mijn profiel kijkt, zie je foto's waar dit behoorlijk opvalt hihi. Maar nu hij zoveel is afgevallen, zijn we gewoon een mooie combi, een stuk sierlijker. Ik had in december een x gereden met S&T, hij reageerde er goed op. Afgelopen vrijdag was er iets spanning, maar meer omdat hij moeite had met zn achterhand, dan ivm S&T. Gister liep ie er al heel fijn mee. Dat zei mn instructrice zelf ook, hij loopt er mee alsof ie er al tijden mee loopt. Gelukkig.
RUBYWHITE schreef: Hoe groot istie wel niet Sjeminee wat een boom van een paard..Kan lekker sjouwen zo te zien al zie ik volgens mij soms nog een tikkie wat spanning.
Rijd dat nou lekker zo`n bakbodem? Lijkt me wel zwaar werken voor olivier (al moet dat met zijn beengebruik weinig uitmaken denk ik)
Olivier is 1.75 en ik ben 1.62, de reus en de dwerg. (al merk ik het nieteens meer.) Het kan best dat ie soms wat spanning had, al was het niet voelbaar, maar hij heeft soms wat moeite met zn achterhand, dus dan moet ie het ergens kwijt...
De bak rijdt heerlijk, nooit nat, nooit stuiven, nooit bevroren. Tja het is wat zwaar, maar als ie is aangesleept is dat weg. Voor Ol is het juist beter, want wij zullen nooit op wedstrijd last van een zware bodem hebben.
polly2 schreef:Knap om zo ver er mee te komen.
Ik vind dat je op sommige foto's wel iets meer het neusje er uit mag rijden, nu hij van achteren meer komt, begrijp je wat ik bedoel?
Dat zal idd vanzelf wel komen, maar voor nu ben ik hier heel blij mee. Normaal liep hij echt te diep/laag en vaak te rond, dus nu hij die oprichting eindelijk gaat doen! Na verloop van tijd komt dat wel.
Verder iedereen bedankt voor de reacties!