Emi onder t zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LuckyBoy

Emi onder t zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 20:50

Sinds een tijdje rij ik Emi voor een meisje. Zelf heeft ze beetje problemen dus kan niet komen. Emi wordt dit jaar 5, maar heeft een tijd niks gedaan en sinds januari rij ik hem 1x per week. In het begin was die heel bang en zich zelf helemaal opkroppen. Hoofd helemaal de lucht in enzo. Het gaat nu al stukken beter. En 22 april doen we mee aan een onderlinge wedstrijd. Gewoon voor de lol en niet voor de prijzen.
Gister had ik even gevraagd of een meisje een filmpje wilde maken omdat ik wel is wil zien hoe het eruit ziet. Het was dit keer wel beetje druk. Met zn 4en, meestal met zn 3en maar 1 meisje moest nog les inhalen. Dus dit keer met zn 4en

In het begin trekt die zn hoofd nog heel erg in en omhoog (Ook te zien op het filmpje). Maar later steeds meer onspannen. Daar geen filmpje van want toen moest dat meisje zelf ook opzadelen voor les.

Het is maar 1 filmpje maar ik wilde um wel even laten zien
Je moet volgens mij wel quicktime hebben. En hij is met mijn telefoon gemaakt, dus niet hele goede kwaliteit.

http://media.putfile.com/Emi64

tumtummie

Re: Emi onder t zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:42

Ik kan hem jammer genoeg niet zien

Rapelu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:31

Heej Kim!
Ik kan um wel zien, en wel met Quicktime ja. Maar ziet dr veel beter uit dan 2 maanden geleden. Hoofd in de lucht en racen maar Maar veel succes met je wedstrijd!

__Mashaa__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:02

Hee Ik kom snel een keertje kijken bij Emi hoor ziet dr igg veel beter uit dan eerst! En die wedstrijd luk wel hoor, ik kom wel fotos maken

LuckyBoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 14:22

Heej.. dankjullie wel En kom maar fotos maken met wedstrijd ja Mashaa