vandaag heb ik les gehad en mijn zus was zo lief om alles vast te leggen op camera. toen zij aan de beurt was was natuurlijk de batterij leeg. hier een paar van de vele foto's.
Je hebt een heeeeeeeeel mooi paard! Toch zie ik iets raars aan je houding...misschien is het een moment opname, maar misschien zo iets diepe gaan zitten ook de oplossong kunnen zijn. Het lijkt namelijk op de foto's alsof je je bekken verkeerd kantelt!
Maaarrrr, dit commentaar onder voorbehoud, ik kan ook een verkeerde indruk krijgen van de foto's!
Nogmaals, een mooi paard (dat wilde je ook dier keer laten zien of zo )
In de galop lijkt het net of je een beetje opstaat. Dit kan een momentopname zijn, maar ik zie het op meerdere foto's. Probeer wat meer in je zadel te blijven zitten! Verder ziet het er netjes uit, mooi paard!
vandaag heb ik les gehad en mijn zus was zo lief om alles vast te leggen op camera. toen zij aan de beurt was was natuurlijk de batterij leeg. hier een paar van de vele foto's.
ja ik rijd ook wedstrijden, heb up 2 jaar geleden als groen paard gekocht en ga sinds een klein jaar op wedstrijd. volgende wedstrijd ga ik voor het eerst l1 starten.