Rocco @ work in de les

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rocco1

Rocco @ work in de les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 00:45

ok ik ga het ff proberen..

ik heb een filmpje gemaakt en hem ge-upload, maar ik weet niet of ik het zo goed gedaan heb..
ik plaats hier de link. de meeste bokkers kennen deze site wel. ik snap er de ballen niet van

goed... ff over het filmpje
Rocco heeft 8 maanden in de ziektewet gelegen. hij liep erg onregelmatig.. hij is helemaal na gekeken en na lang bij aansterken zijn we nu weer begonnen met lessen.

Rocco vind het erg moeilijk om stelling te geven hij zit nog wat vast in zijn lijf. daarom zijn we nu bezig met de 8-tjes. dat werkt erg goed voor hem.

hier het filmpje. kom maar op met jullie commentaar
http://rapidshare.de/files/17221403/SV_A0039.mp4.html

poes

Re: Rocco @ work in de les

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 01:39

Qua stelling en buiging is er zeker nog veel werk aan. Ik heb ook het idee dat hij nog best onregelmatig loopt, komt dit nog goed?
Ik hoop voor jou van wel, want het is wel een prachtig paard! Je rijdt hem ook netjes.

LuckyBoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 09:22

Hij loopt nog wel een beetje moeilijk ja. Ik hoop echt dat het goed kom, want het is echt een heel mooi paard!

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 09:43

Ik kan het filmpje op één of andere manier niet zien Hij opent in Winamp bij mij..

Rocco1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 10:20

gelukkig het filpmje doet het voor de meeste mensen.
ik weet niet waarom je hem niet kunt openen NehnaDagmar
ik kan hem gewoon openen.

@ poes
hij loopt idd nog niet helemaal 100 % vooral in de korte wendigen wil hij nog wel eens onregelematge passen geven.. die korte passen zijn van nature zo. hij heeft gewoon geen ruime gangen. dat wist ik al toen ik hem kocht. dit gaan we proberen te veruimen door balkjes te lopen (hoop dat dat gaat lukken)
bedankt voor het compliment ik doe mijn best.

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 12:29

Rocco1 schreef:
gelukkig het filpmje doet het voor de meeste mensen.
ik weet niet waarom je hem niet kunt openen NehnaDagmar
ik kan hem gewoon openen.

@ poes
hij loopt idd nog niet helemaal 100 % vooral in de korte wendigen wil hij nog wel eens onregelematge passen geven.. die korte passen zijn van nature zo. hij heeft gewoon geen ruime gangen. dat wist ik al toen ik hem kocht. dit gaan we proberen te veruimen door balkjes te lopen (hoop dat dat gaat lukken)
bedankt voor het compliment ik doe mijn best.

Heey, mooi paardje, ziet er leuk uit .. Probeer wat rechterop te gaan zitten af en toe. ( wat meer gedurft te rijden ).. Ik zag net ook in het filmpje dat ie wat onregelmatig loopt, en dan nog wat meer op zn rechtervoorbeen, dan op zn linker. ik zou der wel mee oppassen, want het ziet er niet uit of dat zijn/ haar normale gangen zijn. Noujaa, veel succes iig, want jullie zijn een leuke combinatie!:)

Rocco1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 12:51

ik weet dat ik wat voorover zit. daar moet ik nog hard aan werken
ik heb hier ff de link van wat er in die 8 maanden nu aan de hand was. zo hoef ik niet helemaal te typen
viewtopic.php?f=1&t=535877&hilit=