nu zijn we(nouja, ik) sinds een maandje bezig 1 maal per week ze wat te longeren.
ze pikt het erg goed op, bitje accepteert ze goed, schoftje is geen probleem, een slof eraan (een gewone rijslof die niet te verstellen is en dus zo lang is dat ze zelfs bij een schrik en bokactie nog geen druk voelt, ze an vertivaal in de lucht lopen en nog heeft ze geen druk, zuiver om te wennen aan touwen langs haar hals en schouders, vooraleer ik bokt over me heen krijg
)dit is de 2 de keer met zadel, de eerste keer heeft ze 2 bokken gegeven, deze keer geen reactie erop

ohja: de foto's zijn niet ideaal, een jong pard longeren, en foto's maken tegelijk is niet evident

net gepoetst

stappen

hoe bedoel je gespannen

lijkt er al meer op

andere hand => dit is haar moeilijke kant,voor ik foto's kon maken had ze zich al omgedraaid en mij in de knoop laten raken met de longe

hier sukkelde ze ook wat doordat ik ze niet voorwaarts kon houden terwijl ik de foto maakte

geen flatterend moment, ze was net geschrokken van iets, dus was wat erg gespannen
reacties zijn zeker welkom.
denk wel, dit is de 5 de keer ofzo dat ze aan de longe hangt, en de foto's zijn niet echt goed gelukt...

typfoutje denk ik