Velen van jullie wisten al dat ik haar aan het inrijden ben. En nou eindelijk foto's van onder het zadel, het gaat nog allemaal niet zo soepel maar het begint te komen

Ze durft nou eindelijk een beetje naar beneden te komen, met halthouden kan ze al een beetje afbuigen en in de stap loopt ze nu na eventjes al veel meer naar beneden. Het opstappen is onze grootste probleem maar daar zijn nog mee aan het oefenen
Ik kom met haar de bak in, maak de teugels vast en daar ging ze 

Hier zat ik er net op, ze zag en hoorde overal wel iets, ik probeerde haar te kalmeren door tegen haar te praten en veel te belonen/aaien
Na een tijdje liet ze los 
In het begin met draven.....
Zie dat ene oortje
ze luisterde echt de hele tijd naar wat ik zei 
Galop op de volte, ze was nogal vervelend aan het doen(bokken enzo)
En een weer wat ontspannendere drafje
Ik geloof dat ze daar iets zag 
Net na een bok tijdens de galop
Hoe beroerd kun je zitten 
En lol dat ik had
Ze was vervelend aan het doen alleen omdat ik over een balkje wou stappen 
Het effect als je met haar over een balkje heen wilt stappen

Ten eerste steigeren 
En ten tweede, wat ze nogal erg vaak heeft gedaan(stuk of 20 keer toch zeker en waar Patty zich maar steeds aan het ergeren was dat de foto's steeds niet lukte
) Bokken! Jaja, ik zit heel vaak op bokt en vertel dat altijd aan Alisaya en zij dacht dat ze er ook nog wel bij kon 
En bokkers, wat denken jullie? Mag zij ook lid worden van bokt?
vooral die ene bok foto 
Maargoed, ik weet niet hoe vaak je er nu al op hebt gezeten, en je bent haar in aan het rijden dus de ontspanning komt vanzelf. Ik vind het er nu nog niet lekker uitzien. Maar ik blijf je foto's eens volgen 

]