Nouja, onder het zadel.Het zijn niet echt spetterende foto's, het weer was een beetje grauw, en de man die de foto's had gemaakt deed voor de 1e keer een paar fotograferen dus ze zijn niet súper. En sommige zijn bewogen.
Maar toch, een paar foto's

Eerst even losstappen
Dit is echt zo'n foto waaraan je kan zien dat de man niet echt verstand heeft van foto;s & paarden ; bij meerendeel van de foto's stonden Stef zn benen er niet op
Rustig drafje
'Rustig' galopje.
Nouja, er zit eigenlijk een verhaal aan vast. Toen we 'm kregen was hij zo;n 50 kilo te zwaar en was al 4 jaar niet meer bereden. Dus rijden was eerst onmogelijk, na rustig opbouwen konden we aan de gang, maar de gallop was echt onmogelijk. Het was meer zitten en maar hopen dat je de bocht doorkomt. Nu gaat het stuuukken beter, hij is compacter, hij kan, voor zijn doen, echt netjes galloperen. Dus ik ben hartstikke trots op 'm

De bocht door scheuren

Commentaar ; ik moet meer zitten op mijn kont.
Zn koppie

Foutje
*vooral in de buitenbak ziet meneer erg veel kaboutertjes, en dan is hij zo vrolijk dat hij bokt en even lekker de bak door scheurt 
Jammer dat deze wazig is.
*braaaf*
Commentaar ; mijn handen...
Nog even wat andere foto's ;
Aaaall in the family
*Nouja, de meest rechts vrouw is de beste vriendin van mn moeder, en we missen 3 honden
en mijn broertje & vader uiteraard
Oke, genoeg voor vandaag. Ik moet echt vaker foto's gaan maken, als ik soms foto's zie hoe erg we vooruit zijn gegaan, het was namelijk ooit zo ;
Erg he

Nouja, het is onderhand een hele biografie geworden

De zomer komt eraan, dus mooi foto weer
Volgende keer weer foto;s!sorry voor dit hele verhaal
!
)