Vandaag lekker m'n bijrijdpaardje gereden... Heb de HHDuchtlijn voor m gekocht, helemaal compleet...
Vandaag zomerdeken gepast (hij paste
) en gereden met de stripe-pad (die twee anderen wilde ik ook foto's van maken, maar ja, tentamenweek dus niet zo heel veel tijd....
)Noach en ik hebben een behoorlijk zware tijd achter de rug... Toen ik hem net ging rijden had hij nog nooit van zijn leven een binnenbak gezien
Ik heb heel wat uren moeten zwoegen voor één enkel rondje galop door de piste! En met de nodige bok en nog een flinke valpartij (Auw..
) gaat het sinds de laatste anderhalve maand met veel les echt sprongen vooruit (ff afkloppen, hoop dat het zo blijft gaan!!!) Ajb geen commentaar op het bit of op het hoofdstel... Daar zijn zo redenen voor en hij is niet mijn eigen paard, maar mijn bijrijdpaard. Zodra ze weer de wei opgaan zal het misschien wel allmaal weer veranderen...
Rianne (Pam@bokt) was zo lief een paar foto's te maken, volgende week maak ik foto's van haar!!!!
Heeeey!!!

Aangekleed...

Vóór mijn val, vol verzet en rijden was vaak vechten, ontspanning was helemaal vér te zoeken...
Vandaag...
Verkeerd moment. Het gebeurt nog vaak dat Noach te diep gaat lopen (lees, zijn kin zowat op zijn borst...) Dan haal ik m weer naar boven en dat gebeurd hier. Ik zit m dus absoluut niet in zijn mond te scheuren, 't is puur een momentopname. (al moet ik zeggen dat hij snel zijn mond opendoet met dit bit)
Dit was een moment dat hij even omhoog kwam (hij zag Rianne...
maar die stond er al even...) Let vooral niet op mij.. ben geld aan het zoeken voor nieuwe setjes
En dan de laatste, om toch nog even te laten zien dat Rianne goed kan fotograveren (Noach, wáár is je hoofd???
) en dat foto's echt momentopnames zijn... Deze is op een goed moment genomen. Ben zo blij te zien dat hij zijn achterhand al wat meer activeerd!!!
Alleen jámmer van mijn been...
Er zitten reflecterende stukjes op die beenbescherming...
Eigen commentaar:
- Geen geld zoeken voor nieuwe setjes, maar voor schoolboeken!!!
- Been op de juiste plek houden (gaf trouwens bij die laatse foto binnenbeen om m door de hoek te sturen...)
Nou, dit was het. Commentaar mag uiteraard, bedenk alleen wel dat we ontzettend hard aan het oefenen zijn en veel lessen! Ben echt ontzettend trots op m'n fijne vent!!!!

!