Royal Jumper @ work in Zwembad

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

UltimOo

Royal Jumper @ work in Zwembad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 16:44

OMdat deze hele week de binnenbakken in gebruik zijn voor Indoor Tolbert, zijn we verplicht om in de buiten bak te trainen
en een water wat er staat!! . haha.

aanschouw ons Zwembad;

1. even poseren toen Indoor nog niet begonnen was.
Afbeelding

2. ze stapt net naar voren nadat ze even "gejeukt" had
Afbeelding

3. lekker ontspannen over de rug stappen
Afbeelding

4.beetje scheef genomen, lijkt zo net een tuiger
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. lekker drafje
Afbeelding

7. Modder op de camera }>
Afbeelding

8. nog een lekker drafje
Afbeelding

Dit is een Merrie, 8 jaartjes oud Larino × E-pilot

Nu jullie hier toch zijn, laten jullie ook een berichtje achter?

cybella4

Re: Royal Jumper @ work in Zwembad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:51

mooie merrie! de buitenbak is inderdaad net een zwembad haha

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:00

Leuk beesje.
Ik die bak heb ik ook af en toe gereden. Wat is die ontzettend zwaar als die nat is zeg!

UltimOo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 17:00

haha Dankjewel

UltimOo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 17:01

Ramona_lief schreef:
Leuk beesje.
Ik die bak heb ik ook af en toe gereden. Wat is die ontzettend zwaar als die nat is zeg!

ja klopt, hij is nu al niet meer zo zwaar als eerst.. ze hebben hem aangevlakt (zo noem je dat toch? ) en er een nieuwe top laag over gegooit.. met speciaal zand ofzo
maar hij is inderdaad best zwaar

Lina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:25

Mooie pony!!!!die loopt wel lkkr over z'n rug zeg

KirstenFranc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:26

Das echt het nadeel he, regen... ik moet ook altijd buiten rijden en t regent de laatste tijd errug vaak Wel leuk paardje hoor! :p

karijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:55

Zolang de buitenbak niet glad is, van water word je nat, van blubber vies. Lang leve de wasmachine dan maar weer!
Zou alleen je touwtjes iets langer maken.

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:57

ja inderdaad het touwtje moet langer, nu loopt ie erg opgekruld

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:01

Paard loopt wel met erg veel spanning in de hals. Ik zou hem totaal anders bijstellen

UltimOo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 10:57

ik heb expres wat strakker bijgezet. deze merrie komt van een springstal weg, en ja de meeste mensen weten wel hoe die springpaarden worden gereden.. hoofd in de lucht, amper nageefelijk, draven kon ze eerst niet (ze was altijd zo gereden: paar rondjes stappen en dan ik galop) dus onder het zadel is ze best lastig. ik heb haar nu wat strakker aan de touwtjes omdat ze dan gewoon 10 x fijner loopt.. lekker ontspannen.. en Draven lukt zelfs dus vandaar dat ik ze een beetje strakker als anders heb, en wat dieper en ronder in stel

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 11:24

Op een echte springstal worden ze zeker niet met de kop in de lucht gereden (dan kom je namelijk niet eens een b parcours rond). Dat heb ik werkelijk nog nooit gezien.
Op deze manier gaat ze echt wat op de kop lopen en dat lijkt me voor de voorhand niet echt lekker. Op deze manier knikt het paard op de verkeerde plek in.
Probeer haar zo bij te stellen dat het neusje er nog uit kan.Misschien kan je eens proberen te longeren met een gogue of een pessoa.
Wellicht heb je het idee dat ze nu fijner loopt en dat wil ik ook wel geloven. Maar het is vaak beter om wat meer tijd te nemen, daar heb je later meer profijt van denk ik.

UltimOo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 11:26

oosterhoff schreef:
Op een echte springstal worden ze zeker niet met de kop in de lucht gereden (dan kom je namelijk niet eens een b parcours rond). Dat heb ik werkelijk nog nooit gezien.
Op deze manier gaat ze echt wat op de kop lopen en dat lijkt me voor de voorhand niet echt lekker. Op deze manier knikt het paard op de verkeerde plek in.
Probeer haar zo bij te stellen dat het neusje er nog uit kan.Misschien kan je eens proberen te longeren met een gogue of een pessoa.
Wellicht heb je het idee dat ze nu fijner loopt en dat wil ik ook wel geloven. Maar het is vaak beter om wat meer tijd te nemen, daar heb je later meer profijt van denk ik.

ja dat snap ik wel.. ik rijd haar ook niet zo lang, we hebben haar verkocht naar Finland.. gaat ze over 3 a 4 weken heen.. en ik hoopte dat ik voor die tijd nog verbetering merkte met rijden snap je?

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 11:37

whatever01 schreef:
oosterhoff schreef:

ja dat snap ik wel.. ik rijd haar ook niet zo lang, we hebben haar verkocht naar Finland.. gaat ze over 3 a 4 weken heen.. en ik hoopte dat ik voor die tijd nog verbetering merkte met rijden snap je?

Ja dat begrijp ik zeker. Ik ken dat soort situaties. Ik stel ze ook wel eens wat strakker in dat doe ik dan echter met een touw en aan het halster Zodat ze later niet als een gek achter de teugel lopen.

greens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:14

Die buitenbak is inderdaad een zwembad, zo kan ie bij ons ook liggen (we hebben dan ook geen binnenbak, dus moeten dan soms wel, maar is niet fijn!!! Mooi paardje ook!

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:38

zoo dat is idd een zwembad haha
maar ziet er goed uit hoor esther!

UltimOo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 20:54

ladyzwien schreef:
zoo dat is idd een zwembad haha
maar ziet er goed uit hoor esther!

haha dankjewel

RicardoOpa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:58

Jammer dat ze zo diep moet lopen! Ik rad je ook aan om eens een pessoe te proberen, schijnt vooral in dat soort gevallen goed te werken

venusjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:05

Haha, geef je je paard zwemles? Mooi paardje hoor!