Voor mijn gevoel is mijn houding bij springen wel al een stuk verbetert, natuurlijk zijn er zeker nog wat verbeteringspuntjes, maar ik vind het zelf al wel de goeie kant op gaan. Wat vinden jullie? En hebben jullie nog positieve tips om mijn houding te verbeteren? (dus niet alleen maar zeggen wat ik fout doe, maar juist zeggen wat ik zou moeten doen
) Met mijn nieuwe verzorgpaardje ben ik namelijk de laatste tijd bezig met springen, hij vind het leuk en ik ook 
Deze is nog met Devlin, van ong. 1,5 jaar geleden
Weer met Devlin, ong. een halfjaartje geleden (ik sprong echt heel zelden met hem)
Mijn eerste sprongetje met Juweel, ong. 1,5 maand geleden (niet zo'n heel duidelijke foto)
En dan 2 springfoto's van mij en Juweel van gisteren
beetje scheef

Deze vind ik zelf best wel netjes
alleen lijkt het hier alsof ik heel erg op hem hang, ik had dit zelf niet door, dus hier ga ik zeker op letten.Gelieve geen commentaar op het rijden zonder cap (eigen verantwoordelijkheid) en op de rijkleding (ik vind t met n spijkerbroek rijden erg fijn en heb er geen last van
)Ben benieuwd naar jullie tips

Kuzz Jenn

) en mn armen
Maar vond dat k deze foto wel moest plaatsen als ik duidelijk verschil wilde laten zien... 
) maar zolang ik twijfel gaat het nog niet soepel.