De foto's zijn vanaf het begin tot nu eigenlijk, maar heb ze nog nooit hier geplaatst
Ben benieuwd wat jullie van deze kanjer vinden, ze is niet echt makkelijk voor mij en we hebben net een periode van uitproberen achter de rug --> ze deed alles behalve wat ze moest doen!
ze staan NIET op volgorde
één van de eersten keren dat ik er op zat. Hakjes laag!
balkjes lopen, piano handen
die heb ik niet meer hoor
op weg naar schouderbinnenwaards
m'n haar danst! voorderest, ze was behoorlijk heet hier

verruimen, jammer dat dr neusje eruit piept

Galopje, mijn tenen moeten naarbinnen

op bijna alle foto's in de buitenbak loopt ze wat gespannen dat kwam omdat er wedstrijd was en de parkeerswachters steeds op een fluitje bliezen.. Dat associeert ze met de renbaan..ze heeft op de renbaan gelopen namelijk..
..hier dus ook..ontspannen kreeg ik dr niet, en op een gegeven moment was ze ook nogal aan het k*tten in de aanleuning

we kunnen wel ontspannen over de rug lopen hoor

deze foto is voor schandaal, maar ik plaats hem toch maar..mijn houding is zwaaaaaaar belabbert hier

deze foto is een aantal weken terug gemaakt zoals je kan zien kan ik haar nu al een stuk beter op de loodlijn houden
, ik kijk zo naar beneden omdat er sneeuw in mn gezicht kwam

en zomaar ff stilstaan

en ook nog even het kleine witte ding o.h.z

we kunnen ook nog springen
, maar dit was met een dressuurzadel, want ik was eerst niet van plan om te gaan springen..dus vandaar dat ik zo vreemd zit..Ben benieuwd wat jullie er van vinden, op de laatste 2 foto's van Sinaï na zijn ze allemaal nog in 2005 gemaakt, dus we zijn alweer een stukje vooruit gegaan intussen
..