Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Saskiaatje schreef:Ja, dat vraag ik mij nou ook af. Ik longeer mijn paard met slof, en wil hem ook gaan rijden met slof, want hij is heel sterk en soms loopt hij gewoon door mijn hand heen. Alleen zegt iedereen dat ik mijn paard verziek als ik met slof rij.
jacolien schreef:Kan iemand mij uitleggen wat het nut van bijzetteugles zijn? Wanneer gebruik je die. Ik longeer met touwtjes, maar kan je ook een paard berijden met bijzetteugels?
Is een serieuse vraag.
, dus:Saskiaatje schreef:Ja, dat vraag ik mij nou ook af. Ik longeer mijn paard met slof, en wil hem ook gaan rijden met slof, want hij is heel sterk en soms loopt hij gewoon door mijn hand heen. Alleen zegt iedereen dat ik mijn paard verziek als ik met slof rij.
Saskiaatje schreef:Ja, dat vraag ik mij nou ook af. Ik longeer mijn paard met slof, en wil hem ook gaan rijden met slof, want hij is heel sterk en soms loopt hij gewoon door mijn hand heen. Alleen zegt iedereen dat ik mijn paard verziek als ik met slof rij.

Een bijzetteugel is puur voor het longeren!!