sjaslique schreef:Leuk paard heb je. Maar ik ben wel benieuwd wat jij dan aan je houding moest veranderen. Succes er verder mee.
Eerst mijn beugels korter zodat ik mijn benen meer onder me kon houden en het bij mijn enkels kon veren. Verder moest mijn hele bovenlichaam wat meer naar voren (voor mijn gevoel zit ik nu best ver voorover), schouders breder, borstbeen vooruit, ellebogen tegen mijn zij aan houden en verder moest ik nog iets met mn buik doen maar weet niet meer precies hoe dat zat.
Cinzano schreef:Ziet er goed uit hoor! Fijn dat het weer zo lekker gaat de laatste tijd.
Ga je nog starten vd zomer?
Ik heb nu geen startkaart meer. Ik weet nog niet of ik weer ga beginnen, denk dat ik nog even afwacht hoe het verder gaat.
joyce B schreef:Fijn dat je zo goed geholpen bent.
Het blijft me verbazen hoeveel eigenaren door blijven modderen met paarden die toch duidelijk niet lekker in hun lijf zitten met rijden...
Compliment voor diegenen die verder zoeken waardoor het komt in plaats van op het paard blijven zeuren
Ik vind zelf dat ik nog te lang door gemodderd ben, achteraf denk ik was ik maar eerder naar Steffi gegaan. Hij heeft dus wel wat behandelingen gehad van een fysio maar dan ging het even ietsje beter en daarna ging het weer niet meer. Zij zag wel dat zijn bespiering aan de ene kant minder was dan aan de andere kant maar kon dus niet zien dat hij een scheef bekken had. Maarja uiteindelijk ben ik wel blij dat ik naar mn gevoel heb geluisterd dat er iets mis zat en dus naar Steffi ben gegaan 
Verder bedankt voor de reacties