De bak was dan ook niet om aan te zien, toch een paar sprongen gewaagt [waar blijft die zomer?] Ik weet dat ik niet goed kan springen en sacha ook niet maar er komt vordering
noodsprong:
al wat hoger:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De bak was dan ook niet om aan te zien, toch een paar sprongen gewaagt [waar blijft die zomer?] Ik weet dat ik niet goed kan springen en sacha ook niet maar er komt vordering

thnx voor de reacties!!
over de bak zeg ik niks, want een vriendin van mij heeft laatst ook in zon bak gesprongen en dat ging makkelijk, ligt echt aan de grond waar je op rijd, want het was daar ook 1 grote plas, maar het paard gleed echt niet uit in de bak.

In zo'n bak zou ik 't zelf niet durven, maarja iedere bodem is anders; ik heb alleen een weiland tot mijn beschikking en ja, als dat eenmaal nat is, is het gelijk super glibberig en nodigd uit tot uitglijden, zoniet valpartijen, dus ja, longeren zit er dan niet in, trainen met mennen in het weiland gaat dan ook niet echt, dus als gewoonlijk een mooie buitenrit rijden
ook niet erg, toch?