plotie schreef:Mooi paard hoor!
Hij zijt er groot uit...wat is zijn stokmaat?
groetjes
bedankt ze is 1.70 m
Xx_Mitt_xX schreef:Ik heb de martingaal ook puur voor mijn koppie eraan zitten en het werkt! denk zo dat ik meer controle heb, terwijl dat ding los zit.
slof: zolang jij en je instructice vinden dat hij nodig is dan rijd je er mee.
maar probeer er geen gewoonte van te maken. zou jammer zijn als je bijvoorbeeld wat wedstrijdjes wil gaan rijden.
Verder denk ik dat het wel gaat goedkomen als ik de foto's zie
neen een gewoonte ga ik er niet van maken,want hopelijk gaat hij er volgende week af ,We zullen zien wat mijn lesgever zegt mar ik denk het wel, want ik heb hem eigenlijk niet meer nodig.En wedstrijden daar is het nog wat te vroeg voor denk ik al wil ik het doodgraag als ik nu ga dan overhaast ik het en dat zo spijtig zijn.
Liezel1 schreef:enkele punten opgemaakt uit de foto's:
- hakken meer uitdrukken
- je lijkt weinig steun te hebben aan je beugels, je benen zie ik op verschillende plekken op verschillende foto's. geen stille beenligging dus, terwijl dat met sporen toch écht prettiger is voor het paard
- je hebt je voeten érg ver in de beugels
- ziet eruit alsof je niet écht zit... alsof je evenwicht probeert te houden met je handen.
ok daar ben ik wat mee zal er aan werken, ook al werk ik er aan tijdens de lessen , ik oefen veel door zonder stijgbeugels en teugels te rijden,ook omdat mijn lesgever streeft naar zacht gerbuik van het bit en dat ze een zachte mond krijgt, want toen ik haar kreeg was dat als een steen.
En mijn zadel is me veel te groot en mijn benen raken niet eens het kniestuk als ik mijn benen goed heb waar ze zouden moeten horen zijn.
ebony_lover schreef:idd ze heeft er goed over nagedacht(slof) en het was echt nodig ! en het heeft geholpen dus hopelijk mag hij eraf
en toen ik een tijd geleden hen zag rijden.. en nu .. véel verbetering! de vorige keer zou ik niet op omira gedurft hebben .. nu wel, zelf stukkie gegaloppeerd en ik zit niet op mijn gemak op zo een groot paard !
en zouden jullie liever je paard kwijt zijn dan ? nou, ik niet !
en iedereen heeft toch mindere punten ? ze zei nog tegen mij , dat haar benen niet zo goed liggen.. die van mij ook niet zo, ik werk eraan, en dat doet Vicky ook ! Hebben jullie géen minder punt dan ? Nou, proficiat dan hoor! zelf de internationale ruiters etc. moeten op bepaalde dingen trainen hoor !!
en euh de foto's heb ik getrokken Bedankt
bedankt yoicka voor me op te komen