Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jaduuh schreef:Misschien omdat die nog moet wennen .. doet die het ook als je eerst een keer met iemand dezelfde route hebt gereden en daarna alleen die route rijd?
Castello schreef:Misschien geen leuke oplossing, maar een zweepje mee nemen en echt duidelijk laten merken dat het toch echt de bedoeling is dat hij doorloopt, kan ook helpen.![]()
Bij mij is het ook nog zo, ze gaat gewoon stilstaan, en als ik volgens haar te lang wacht met omdraaien, gaat ze wel achteruit
Ik word er ook helemaal gek van, Maar ik denk altijd, als je afstapt en verder loopt met dr dat ze dan dr zin krijgt. En dan doet ze het later gewoon nog vaker, schiet je dr nog niets mee op. Wat bij mij wel helpt is ;; elke buitenrit die ik maak, dezelfde route te rijden!!.. 't klinkt heel stom maar uiteindelijk werkt het wel..
Als er bij mij iemand naast loopt, loopt ze ook gewoon door, dan doet ze niets, helemaal geen last. Maar veel succes er verder mee. Ik zou ook nog wel een echte oplossing willen..