Ik had de eerste keer met het tuig oefenen langs de weg gestapt en gedraafd, de tweede keer in de wei figuren gestuurd in draf, en de derde keer een hindernisbalk erachter gehangen. Omdat ik Röskur nu een beetje ken weet ik dat hij waarschijnlijk toch alleen maar pissig wordt als ik 294389654 x met een balk of zelfs nog andere dingen erachter ga slepen, dan denkt ie tegen de tijd dat ik met een kar aankom allang "ja, wat wil je nou, ik dacht dat het punt was dat ik dit *random ding wat ik er ook achter heb gehad* moest slepen, en nu is het ineens een kar!" denkt. 
Anyway, hij vond het eerst toch wel zwaar (ik zei al tegen hem dat ie toch harder z'n best had moeten doen tijdens mijn harde achterhand-verbetering-poging-trainingen, had ie nu nog betere spieren gehad, ik doe m'n best.
). Toen eerst zonder m'n paps erop (ik heb zelf nog nooit gemend... en hij heeft z'n koetsiersbewijs) en toen hij dat eenmaal een beetje doorhad hij er weer op. Na twee rondjes ben ik weggegaan (ik liep naast Rös' hoofd) en heb ik wat draf-foto's gemaakt. 
Navolgend op topic http://s14.invisionfree.com/IJslanders/ind...hp?showtopic=20 ! ^^ Hier een paar kiekjes van het mennen!
Mijn vader is degene die op de bok zit.
Hier draafden ze net weg.

Met het huis van de buren op de achtergrond.
Rös tilt z'n beentjes best op. ^_^
.. En de stallen van de buren..

Toen hij stiekem even in stap ging...

En ze draven weer weg...
Dat waren ze!

En nog een kort filmpje, op het plaatje klikken: (heel slechte kwaliteit door het uploaden helaas.)

Ik ben in ieder geval dik tevreden met m'n ijslandse mannetje.