Hij is nu krap twee maandjes onder het zadel, ik rij ongeveer twee keer in de week en voor de rest ben ik bezig hem verkeersmak te maken en doen we veel longewerk, het is echt nog een baby dus we doen alles rustig aan.
Zijn vader is Matterhorn en de vader van zijn moeder is Wellington.
De zon had de hele dag geschenen en net toen we foto's gingen maken verdween hij achter de wolken

Zijn lieve slapende hoofje
Halsje strekken!
Ik weet niet hoe ik het voor mekaar krijg om zó beroerd te zitten, maar dat ik het van mezelf zie is al heel wat toch?
Ik denk dat ik uit balans raakte toen ik neer kwam met lichtrijden ofzo, 't is iig erg hahah! Maargoed ik vond het een mooie foto van veraan, ik heb nog even getwijfeld of mezelf er af zou knippen maar dat vind ik flauw hahahahaMijn bijrijdster
Plat door de bocht
Ohwja en ik weet dat mijn beugels gedraaid zitten
dat moet ik mezelf ook eens gaan afleren, ben echt weer aan les toe!!Ik ben tot nu toe bezig geweest hem in zijn drie gangen te bevestigen en conditie op te bouwen, zodoende krijg ik vanavond mijn eerste les (prive) op hem, spanneeeend, hopen dat hij het een heel half uur volhoudt!!!
Lezen!
"Doooooooooooorlopen" dus ik was helemaal bekaf en veraan ook, ook goed aan mijn houding gewerkt, nouja ging iig prima ik ben tevree, volgende week weer!