De eerste keer ging het best ontspannen, maar wel wat onder me wegloperig. Ook lengtebuiging is iets wat ze nog niet echt deed. Lees: in contrastelling en buiging de bocht om op de rechterhand
), de tweede keer was ze erg dwars en hipperig omdat ik wel die buiging bleef vragen en begon ik te twijfelen. Tot Wendy naar buiten kwam en zei dat ik haar best even door mocht pakken. Toen liet ze me hele fijne stukken voelen en werd ik al erg enthousiast...1e keer...
2e keer...

Daarna heb ik haar nog 2 keer gereden, wat na er even doorheen moeten rijden weer heel goed voelde. Zeker voor een paard dat maanden weinig had gedaan en nu weer serieus aan het werk moest.
Ik kon haar nu onder me houden en ze liet me heerlijk zitten, was fijn nagevelijk, en kleine stukjes vooruit en terug te rijden. ook de galop veranderde steeds vaker van hippen naar een soepel doorgesprongen galop. Helaas was het te donker voor foto's, maar de 4e en laatste keer heeft Wendy het rijden gefilmd en daar heb ik nu stills en kleine filmpjes van gemaakt.
Omdat ik het zo'n gevoelig en fijn paard vind, en het me verbaasde hoe makkelijk ik er op weg kon rijden terwijl ik normaal echt tijd nodig heb om te wennen aan een paard, wilde ik deze toch even met jullie delen... Ik wil ook zo'n paard!!!
Hier de stills en filmpjes...
(Helaas is de kwaliteit van de fimpjes door het verkleinen en uploaden slechter geworden, Maar voor diegenen die denken dat ik erg selectief stills heb gemaakt
...)losrijden
linkergalop
rechtergalop
Ze zijn op volgorde van tijd gemaakt...
Jolien ten Hoor rijdt haar nu verder door, maar als je mijn hulp weer kunt gebruiken, dan roep je maar Wendy! Ik maak er graag tijd voor!
Maar wat een leukerdje zeg 
:p) 

vooral Ruby
Die zijn echt gaaf!

... Gah aleeen wat meer regtop zitten 

Nog bedankt voor je DVD! Anna en ik hebben hem gisteren nog bekeken, heb hem nu al iets van 6x gezien