Ze komt hem iedere dag tegen maar nu even op de foto gezet.Dennis wilde haar meteen dekken maar dat ging natuurlijk niet, arme Floortje.
LIEF! Alleen moet Dennis wel wat voorzichtiger met z'n dochter doen. Floor plat, hij op z'n knieen op het grind .Moet je Nimber zien op de 1e foto(op de achter grond)! hihi
Dennis schreef:LIEF! Alleen moet Dennis wel wat voorzichtiger met z'n dochter doen. Floor plat, hij op z'n knieen op het grind .Moet je Nimber zien op de 1e foto(op de achter grond)! hihiAch gossie... Wat een lief veulie.
Hahahahah dit is zo grappig. Ik heet Dennis en mijn vriendin heet Tammy. Is dit nou gewoon puur toeval? Ik vind het wel grappig eigenlijk. Gr xxx Dennis v m
Dennis v m schreef:Hahahahah dit is zo grappig. Ik heet Dennis en mijn vriendin heet Tammy. Is dit nou gewoon puur toeval? Ik vind het wel grappig eigenlijk. Gr xxx Dennis v mToeval bestaat niet. Maar het is wel heel leuk. Zijn d'r iig 2 koppeltjes die Dennis en Tammy heten.
HAHAHAWeet je meteen hoe je je dochter moet noemen als je ooit kinderen krijgt. Floortje !!Wel toevallig dit.
ahhhhhhhhh wat schattig!!!!!!Dat hoofdje met die zwarte vlekjes. sooooooooo cute!!!!! hebbe hebbe hebbe hahahaen Dennis is natuurlijk ook super!!!
EEn Steek-maar-in-je-zak-paardje!!!Echt zoooo schattig, die kleine pluisjes Dennis miste zeker wel een klein beetje de vader-gevoelens, ontaarde vader!