Om af te kicken van de winter: Vakantie foto's uit spanje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Black_White

Om af te kicken van de winter: Vakantie foto's uit spanje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 18:50

Ze zijn een beetje laat, maar hier zijn ze dan: De vakantie foto's van mijn herfst vakantie. Ik ben eindelijk weer eens naar mijn nichtje geweest en die woont in spanje. En wat dope je als je in hartje andalusië zit? Op een andalusiër rijden natuurlijk
Hier het resultaat (misschien een beetje slechte kwalitijt maar dat komt omdat het een foto van een foto is):

Afbeelding
Dit is m dan Almonteño (als ik het goed schrijf). Het is een hengst, en echt zoooooooo gaaf!

Afbeelding
Hij liep uit zichzelf rond. Vind persoonlijk dat hij hier te ver rond loopt.

Afbeelding
De mooiste voor het laatse gehouden.

Ik ga volgend jaar weer maar dan ouderloos en langer :D Maar Almonteño is verkocht, dat is wel jammer. Dan moeten we er maar weer een ander uit zoeken he. Nou groetjes!

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 18:54

wwoW! prachtig mooi paard!

Black_White

Re: Om af te kicken van de winter: Vakantie foto's uit spanj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 18:05

Jaaa dat is hij zeker. Ik had hem in de stal zien staan, dus ik vragen of ik op hem mocht rijden het viel te proberen toch? Het leukste was dat het mocht. En hij reed lekker, wowie! Echt helemaal geweldig. Je kon hem met 1 vingertje zo rond rijden.

Wat me daar in spanje trouwens ook opviel was dat kleine kindertjes die nog niet eens normaal konden draven al wel leerde wijken Dat was wel appart. Maar oeoeoeh ik kan al niet meer wachten tot de zomervakantie, dan ga ik weer! En dan ga ik weer zo'n knappe hengst rijden. Nog eventjes naar school