Konte foto
Ik heb ook een filmpje die krijg ik er niet op is best groot bestand van 1 minuut, weet iemand hoe ik die erop krijg? via zippyvideo's lukt het niet..
Btw: tips mogen zolang het niet gemeen word!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

( Heb ik ook met mijn pony
) Liberna schreef:Leuke pony zeg !
Hoe groot is die eigenlijk ? hij lijkt wel heel erg groot
of jij bent klein( Heb ik ook met mijn pony
)
! ben zelf 1.63
essiej_peace schreef:leuke foto's, je paard kan leuk springen![]()
maar jij zit toch ook op de bosruiters, maar dat is een ponyclub dus als jij een paard heb mag je daar dus niet op...
maar ga jij trouwens nog mee op ponykap?
groetjes essiej_peace
een dag voor het opmeten bij de hoefsmid geweest en voila ik heb een pony 1.56½.
maarja.. succes verder byee!!(k) pinda_timo__ schreef:charlotte.. niet zo ver uit het zadel komen.. foei foei=P Whaha.. voor de rest gaat het wel lekker he.. alleen beetje TE korte beugels meid..maarja.. succes verder byee!!(k)
hooi schreef:Leuke foto's, jullie hebben er allebei plezier in. Het straalt ervan af! Je zou misschien iets minder ver naar voren moeten hangen, maar voor de rest goed
... zollang we maar plezier hebben en een leuke en hopelijk héééle lange tijd hebben samen!

doeraklover schreef:hij springt mooi hoor! maar je zit een beetje ver naar voren boven de sprong.. En een leuk paard heb je trouwens
..
!!
?