LET NIET OP MIJN HAKKEN DAAR WERK IK AAN !
Ja ik weet het hier zitten me handen veels te hoog
even poseren
Nog een keer
Lekker dichtbij
van veraf
Dat waren de foto's Doeg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Volgens mij hoort dit trouwens bij ITP, ik TeM even.
p0ni3l0v3r schreef:Mooje ponie, alleen ik vind m wel een beetje met zijn kop omhoog lope. Als je iets harder aan de teugel trekt dan gaat iej met zijn hooft naar beneden en dan word ie veel mooier! En als ie da nie wil kan je der beter een slof ofzow aanmaken, want hij m oet wel lere zijn hooft naar benede te houde..
..... Volgensmij is hier een penny aan de gang
....p0ni3l0v3r schreef:Mooje ponie, alleen ik vind m wel een beetje met zijn kop omhoog lope. Als je iets harder aan de teugel trekt dan gaat iej met zijn hooft naar beneden en dan word ie veel mooier! En als ie da nie wil kan je der beter een slof ofzow aanmaken, want hij m oet wel lere zijn hooft naar benede te houde..
p0ni3l0v3r schreef:Mooje ponie, alleen ik vind m wel een beetje met zijn kop omhoog lope. Als je iets harder aan de teugel trekt dan gaat iej met zijn hooft naar beneden en dan word ie veel mooier! En als ie da nie wil kan je der beter een slof ofzow aanmaken, want hij m oet wel lere zijn hooft naar benede te houde..
of ze bieen lekker veel protest en gaan nog meer omhoog met hoofd

Probeer je voeten minderver in je beugels te doen, dan zul je zien dat je hakken ook makkelijker naar beneden gaan 
nancy22 schreef:HAHAHA.

8 mensen in een les is inderdaad niet veel!
Mr_Mikey schreef:Volgens mij hoort dit idd meer bij ITP.
Leuk hoor, pimpernel op bokt tegen te komen. leuke foto's
Mr_Mikey schreef:Volgens mij hoort dit idd meer bij ITP.
Leuk hoor, pimpernel op bokt tegen te komen.leuke foto's
maar ik kom er net achter dat ik nog een paar 'actiefoto's' ben vergeten
Luckystory schreef:Leuke pony,
Maar had je het niet koud?
Zo met alleen dat T-shirtje aan. Brrrr, lijkt mij toch frisjes
& de zon scheen af en toe bij ons

furylover schreef:Grappige naam zeg! Pimpernel ..
en leuke pony
op de 3e foto kijkt hij heel schattig!