Tips zijn altijd welkom, maar houd er alsjeblieft rekening mee dat hij een paar maanden nauwelijks gereden is en ik zelf nog last heb van een enkelblessure! Ik ben dan ook vooral bezig geweest met rustig kijken wat ik nu kon vragen en hopen dat ik er niet af zou vliegen, en daar zijn de fotos dan ook naar

Eerst even aan de longe om eventuele bokpartijen mogelijk te maken zonder gevaar voor mijn leven
Dat is niet op de foto gezet. Stap:
Oeh, we gaan rijden, leuk!!

Helleuw!
Drafje:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Toen ging de turbo aan:
Ik ren
Mag ik niet rennen....dan doen we het zo, nou kun jij me niet meer tegenhouden
Ok dan, ik ben al braaf...
(mijn houding
)Lengtebuiging is wel lastig nu
En toen kreeg hij een idee: aangalopperen maakt sjezen en hupsen makkelijker
En dan krijg je dus dit soort plaatjes:Vroem vroem

ZOEFF

Neus tussen je voorbenen en hupserdehups
Joepie, galop
Zijn favoriete versnelling
Maar langzaam en gecontroleerd galopperen is lastig vrouwtje
Zodra de kriebels weg waren liet hij zich zowaar vrij netjes op de beenhulpen rijden en wat nageeflijkheid en lengtebuiging vragen ging ook
Nog niet zoals het zou moeten natuurlijk (hij vervalt heel snel in een valse knik of probeert eronderuit te komen door te gaan rennen en met zijn hoofd te zwaaien bijvoorbeeld), maar er zat wel wat vooruitgang in gedurende het half uurtje ofzo wat ik gereden heb. Omdat hij zo lang weinig heeft gedaan heb ik het daar bij gelaten, hij heeft zijn best gedaan en het was fijn om weer eventjes op hem te kunnen rijden 
Dit was hoe hij uiteindelijk liep:
Helaas wel net een charmant sta-moment

Mijn houding heb ik zelf heel veel kritiekpunten op (tenen naar binnen, stoelzit veranderen- helaas maakt dit zadel dat onmogelijk met mijn lange benen denk ik- niet inzakken, handen vaak te wijd uit elkaar, pianohanden af en toe en ga zo maar door. Ook hoe Rengske loopt is niet ideaal op het moment, we moeten hard aan het werk met acceptatie van beenhulpen, teugelcontact, stelling en buiging. We waren voor de pauzeperiode daar al aan aan het sleutelen, dus we gaan vrolijk weer verder aan het werk
Tussen alle buitenritten door