Paulieta Wpn-er @ dressuurwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Paulieta Wpn-er @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 21:17

Dit is mijn bijrijdpaard Paulieta, ik rijd sinds kort wedstrijden met haar en heb net 2 wedstrijden gereden.

Even aan het instappen:
Afbeelding

Lekker dik buikje he? Over zo'n 2 en een halve maand krijgt ze een veulentje
Afbeelding

Draven, loopt ze hier ook over het schouder weg? Ik zie het niet helemaal goed.
Afbeelding

Hier zit ik wel mooi rechtop vind ik
Afbeelding

Even aan een losse teugel draven
Afbeelding

En een lekker galopje. Ja ik moet echt leren op mijn kont te blijven zitten Maar ze galoppeerd vaak in het begin met superlange sprongen en dan gaat dat wel eens moeilijk
Afbeelding

En nog even een bewerking
Afbeelding

Ik wil graag van jullie weten of jullie ook iets aan één van mijn armen zien, ik zeg nog niet welke
Groetjes Iris!

ramgad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:20

het ziet er mooi uit maar persoonlijk zou ik toch geen sporen meer dragen als mijn paard over 2.5 maand gaat bevallen hoor... (ik ken namelijk iemand bij wie het veulen daardoor gestorven is..)
xxx

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 21:31

ramgad schreef:
het ziet er mooi uit maar persoonlijk zou ik toch geen sporen meer dragen als mijn paard over 2.5 maand gaat bevallen hoor... (ik ken namelijk iemand bij wie het veulen daardoor gestorven is..)
xxx

Dank je, maar het ziet er volgens mij niet naar uit dat ik ze in haar buik ram ofzo? Ik weet hoe ik ze gebruiken moet en krijg ook les, als ik ze niet meer mocht gebruiken hoor ik dat wel van mijn instructrice.

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:32

ramgad schreef:
xxx

Nou sorry maar dat zal niet aan de sporen hebben gelegen, of ben ik nou gek
Het veulen zit goed beschermd en kan niks overkomen, zelfs niet doordat je met sporen rijd.

En even weer ontoppic.

Vind haar nog mooi actief rijden voor een drachtige merrie!
Mijn merrie dacht de laaste 2 maand, ik heb geen zin meer, dus vanaf nu af aan loop ik ook geen eene cm meer
Heel goed ook van je dat je rustig afbouwd.
Veel succes en plezier nog!

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 21:36

Elena schreef:
Nou sorry maar dat zal niet aan de sporen hebben gelegen, of ben ik nou gek
Het veulen zit goed beschermd en kan niks overkomen, zelfs niet doordat je met sporen rijd.

En even weer ontoppic.

Vind haar nog mooi actief rijden voor een drachtige merrie!
Mijn merrie dacht de laaste 2 maand, ik heb geen zin meer, dus vanaf nu af aan loop ik ook geen eene cm meer
Heel goed ook van je dat je rustig afbouwd.
Veel succes en plezier nog!

Ja dat leek mij ook al een beetje raar dat je met je sporen een veulentje kan raken zeg maar.
Gelukkig is Paulieta altijd al enorm actief Zou je merrie daar misschien niet mee kunnen aangeven dat ze gewoon niet meer kan? De één kan natuurlijk wat langer doorrijden als de ander.
Heel erg bedankt

MRIIIS

Re: Paulieta Wpn-er @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:36

Ziet er goed uit Ben benieuwd naar het veulentje
En ik zie niks aan één van je armen, hoor..

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 21:38

RakkerTwanko schreef:
Ziet er goed uit Ben benieuwd naar het veulentje
En ik zie niks aan één van je armen, hoor..

Ok, gelukkig Ik zet mijn rechterarm namelijk enorm vast en daar probeer ik heel hard aan te werken, gelukkig ging het deze keer al beter Dank je wel ik ben ook heel benieuwd naar het veulen!

solly7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:41

hallo ik ga mee met de kometaren van ramgad

vola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:25

Heeii..
Leuk paardjee...
Ziet er netjes uit..!!
Ook ik denk dat het aan iets anders heeft gelegen dat dat veulentje gestorven is..!!
er zit wel ene hele laag overheen hoor..!!
maar oke..ok ik zie nix aan je armen..!!
Ben eigelijk wel benieuwd naar wat je gemaakt hebt met je paardje op die 2 wedstrijdjes..!!
Succes ermee..!!

groetjes....!!

Esterdebest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 02:51

ramgad schreef:
xxx

Ja hoor... normaal gesproken zit een veultentje goed verpakt in een vruchtzak met enorm veel vruchtwater, die kan echt wel tegen een stootje (vergelijk de natuur: ook daar gebeurt vast wel het een en ander)... ik denk niet dat het lukt om daar met je spoor doorheen te prikken... ik zou wel graag willen weten waaraan dit veulentje gestorven is... want dat dit aan het gebruik van sporen wordt geweten vindt ik echt heel bijzonder!