Wjerdo @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Waventy

Wjerdo @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 19:27

Hoe wel mijn gevoel prut was en hij een beetje over actief, zijn er een paar foto's gemaakt.. zet ze dus allemaal er maar op

Commentaar mag, maar graag opbouwend...

Afbeelding
Ja is en blijft een clown he!

Afbeelding
Beetje actiever maken... jammer van de nagefelijkheid.. wel een lekker achterbeen.

Afbeelding
Beeter.. alleen lijkt het als of mijn binnenhand gekantelt is.. Toch maar op gaan letten.

Afbeelding
Lekker door de rug heen, misschien moet hij zijn hals iets meer uitschuiven, maar omdat hij zn speknek heeft, heeft hij nog moeite met de lengte buiging, maar we zijn er mee bezig!

Afbeelding

Afbeelding
En een galop, die al 1000x beter geworden is sinds 3 maanden geleden!

Groetjes Lara

Gnome

Re: Wjerdo @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:49

ziet er mooi uit hoor:) veel succes nog!

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 20:00

Inderdaad, ziet er netjes uit! Het neusje mag er wel iets meer uit gereden worden. Lekker achterbeentje heeft die

Waventy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 20:02

Ja daar heb je ook gelijk in, hij krult heel gemakkelijk op, maar het is vooral de lengte buiging die nog niet goed is of waar hij problemen mee heeft, ben daar hard mee aan het werk.
Ja hij is uber actief met zijn achterbeen.. ALs ik hem ver door rijd in het verzamelen, dan is het resultaat ook grappig, nog even en we kunnen piafferen