Hypere Sheila na 4 weken weer @ work! (filmpjes)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hypere Sheila na 4 weken weer @ work! (filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 22:00

heej,

Zaterdag na 4 weken weer op sheila gereden. Het was de afgelopen tijd te koud voor haar om naar buiten te gaan maar zaterdag viel het mee met de kou dus konden we weer rijden.
We hadden al verwacht dat ze druk zou zijn, maar zo erg hadden we het niet verwacht. Ze schrok van alles, liep de hele tijd de schudden met haar hoofd, wou opeens gaan rollen, en schoot er een keer behoorlijk vandoor.

Afbeelding
de onschuldigheid herself

Eerst ging me zus erop. Ik ben altijd proefkonijn als Sheila een tijdje stilgestaan heeft dus nu was zij aan de beurt
Toen gebeurde dit:
http://www.zippyvideos.com/946372959442 ... rvandoor_/
tja.. ze was een beetje jolig

Daarna ging ik erop, toen was ze íets rustiger want ze was moe van het druk doen.. oude pony hea

eerst stappen..
http://www.zippyvideos.com/738255489442 ... a_stappen/

Daarna draven, ik ging op een gegeven moment doorzitten omdat ze als je licht blijft rijden steeds harder gaat rennen.
http://www.zippyvideos.com/520102814442 ... eila_draf/

commentaar is natuurlijk welkom!

Bluebontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 22:09

waarom kon je niet rijden? Zo koud was het toch niet? Of is je paardje ziek?

Mii_X_HarrY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 22:18

ziet er ietjes gespanne uit vind ik hoor. maar dat is denk ook wel beetje logish aangezien ze 4 weken heeft stilgestaan Ik zou alleen wel even der staart knippen die hangt letterlijk op de grond

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 22:45

@ Bluebontje, ze heeft snel last van vanalles.. ze is al 23.. Dus als het even té koud is kan ze makkelijk ziek worden. Het is ook niet mn eigen pony, van haar eigenaaresse moeten we gewoon voorzichtig zijn.

@ Mii_X_HarrY, ja ik zie het nu ook van dr staart, die zullen we morgen even bijknippen

lailapri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 22:49

Misschien kun je haar met je lichtrijden in een tempo proberen te houden. Hoe actiever ja lichtrijd, hoe actiever zij ook zal worden. Dus minder actief lichtrijden zou misschien kunnen helpen, maar ja moet haar natuurlijk niet gaan tegenwerken.

Paardenl0ver

Re: Hypere Sheila na 4 weken weer @ work! (filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 22:55

Hmm.. ik denk dat het beter is dat ik géén filmpje plaats van Bon Jovi die er vandoor vliegt (ik heb ze ook niet maar toch)
Als dat voor jullie er vandoor vliegen is... (niet lelijk bedoeld)
Bon Jovi is dus echt niet te filmen als hij er vandoor vliegt .. dan is hij je voor ..

lailapri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 23:00

ach ja je hebt altijd baas boven baas.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 23:03

@ Paardenl0ver, voor Sheila is dat hárd! Ze is altijd zo'n lieve oude pony die lekker rustig loopt..
Dus dan is dit wel apart voor haar.
Ik heb zelf ook zovaak écht ervandoor gaan meegemaakt hoor.

Sonja_

Re: Hypere Sheila na 4 weken weer @ work! (filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:54

heej juul

haha dat eerste filmpje! ( lach echt even dubbel ) want zo heb ik sheila nog nooit gezien ! haha
maar ziet er verder wel goed uit hoor

Paardenl0ver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:59

Anoniem schreef:
@ Paardenl0ver, voor Sheila is dat hárd! Ze is altijd zo'n lieve oude pony die lekker rustig loopt..

Ik bedoelde het ook niet lelijk
Ohja, ik vond het er trouwens ook echt supermelig uitzien

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:07

Paardenl0ver schreef:
[naam] schreef:

Ik bedoelde het ook niet lelijk
Ohja, ik vond het er trouwens ook echt supermelig uitzien

Ik wist wel dat het niet lelijk bedoeld was
en ja ik vond het ook melig.. gekke pony

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:09

Leuk paardje, leuk dekje! Kan de filmjes niet zien maar dat ligt aan em PC.

Klik even in mijn onderschrift, ze heeft nu echt even steun nodig!

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 23:10

Leuke pony, wat ik niet snap ik dat je met halster rijd als ikhet goed zie
het is wel fijner voor die pony als de pony braaf is, maar hier houd je constant druk op de neus alles behalve fijn voor die pony.

Over dat doorzitten, ik zou het niet doen veel figuren rijden is veel fijner vooral als die pony zichzelf opfokt en die rug spant is dat niet fijn.

Verder leuke pony

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 15:58

Ziet er leuk uit, fietste een tijdje geleden nog langs, toen stond ze volgens mij met een draver in de bak . Burberry-setje is echt te schattig voor woorden! Maar ik snap niet echt waarom jullie niet mogen rijden als het koud is. Meeste paarden worden juist ziek van lang binnen stilstaan en daarna weer buiten werken. Nu fokt ze zich op en word ze sneller warmer/zweterig (en dus ook ziek) dan een paard dat regelmatig in iedere weersomtandigheid werkt, die bouwen een goede weerstand op. Heeft ze geen goede wintervacht dan? En zo oud is 23 nog niet Maarja, eigenaars wil is wet, kunnen jullie ook niets aan doen Veel overgangen en figuren rijden om de overtollige energie eruit te krijgen, dat is ook een goede oefening voor haar spieren om ze lekker soepel te houden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 20:06

@ Boeli_Wendy, ze heeft een heel slecht gebit en daardoor zit een bit totaal niet fijn voor haar.

@ Miss_montana, draver klopt ja das Nima (foto's in profiel ). En ja waarom ze niet naar buiten mag, ze heeft longproblemen en vat heel snel kou.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:14

Ahaa ok, dan snap ik het Het was idd die draver ja!

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:20

hihi, die bokjes in t 1e filmpje Leuke pony,probeer alleen niet je voeten zover in je beugel te doen,mocht je er wel een keer afvallen dan blijf je hangen..
Kwam de pony wel buiten dan,ondanks dat het te koud was?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:36

@ obelix, ja ze ging wel heel even naar buiten elke dag En mn voeten ben ik op aan het letten, met laarzen aan zitten ze al veel beter.. deze schoenen zijn een beetje groot