De vader daarvan is THEO RIETJENS! Ja je kent hem wel

Vorige keer had ik bij vvdd een verslag neergezet toen ik op Zip mocht rijden.
Deze keer mocht ik er helaas niet op omdat hij zondag wedstrijd had in Eersel(hij was helaas 4e geworden want er ging iets mis, wat weet ik ook niet)
Wel mocht ik op Jay Dee Day Sally, velen van jullie zullen haar wel kennen. Met haar is hij 11 keer Nederlands kampioen gereden.
Omdat het vorige keer geen suc-6 was met mijn korte pootjes op een westernzadel heb ik deze op een normaal zadel mogen rijden.
Sally is zo dik omdat ze net is bevallen van een lief klein hengstje(heeft al een prachtig gespierde achterhand
)Mja, genoeg gekletst(de kwaliteit is helaas niet zo goed, maar het is ook in de binnenbak en dan maakt ie nog slechtere foto's, maarja beter dan niks en het is pas de 2e keer dat ik western rijdt en pas de 1e keer op Sally)
vandaar dat ik mijn arm voor mijn kont hield 

ze had geen geschikte kleren aan dusheeft ze alleen maar 2 rondjes gestapt, ze rijdt zelf niet, maar had mij beloofd om er ook nog eens op te stappen

1997 met Born as a Mats, inmiddels al verkocht
1998 met Simply Sweet Babe, verkocht aan zijn neef
1999-2002 met Jay Dee Sally
2003 met Jay Dee Sally, Zips Chocolate Dee(verkocht) en Whiz&Vanna(ook verkocht)
Er was nog meer, hij heeft nog meer gewonnen er er zaten allemaal krantenstukjes enzo waar hij instond met zijn paarden, maar helaas mijn camera begaf het

Dat was het weer, laten jullie een berichtje achter?