De hele week stond in het teken van de Enschedese kampioenschappen en ook ik deed mee met mijn Tinker Lowara en een dressuur proefje met de bonte Rowan.
Het rijden ging altijd al netjes, maar dat het zo netjes zou gaan?
Lowara welgeteld 1x kunnen rijden van tevoren
het begon dinsdag met springen, Lowara en ik werden 5de en mochten door naar de finale zondag!
Zaterdag was dresuur met zowel Lowara als Rowan.
Paar probleempjes... door de vorst had ik Lowara al weken niet meer goed kunnen rijden, en ook Rowan, die 4 jaar is en nog nooit op concours was geweest, stond al ruim een week stil.
allereerst werden beide paarden gewassen, net zo'n auto wasserette

en Rowan.. leuk?
en het inrijden, dit ging met Rowan best lekker. had werkelijk niets verwacht omdat hij bijna de hele winter niets heeft gedaan.
en de mooiste
echt goed te zien hoe jong hij nog is en dat hij nog totaal geen spieren heeft. ( en ja.. hij snapte werkelijk helemaal niets van de proef)gelukkig liep hij de rest van de proef wel netjes laag, dus we ware super tevreden over hem!
Toen Tinker Lowara, even inrijden
en wachten tot we mogen beginnen. al die meiden eromheen waren trouwens mijn grooms, had maar liefst 4 stuks bij mij
slaap Lowara slaap..
Bij de prijsuitreiking bleek dat we best goed hadden gereden, met Rowan werdt ik 4de ( 161 punten) van de 22 combinaties en met Lowara zelfs 2de ( 167 punten)! op naar de finale dus!
Tijdens de finale dressuur helaas niet zo goed gereden. Mijn koele Tinker vond de jury eng

met springen ben ik in de finale uiteindelijk 2de geworden,dus ik was super tevreden en had dit zeker niet verwacht!
dus na een paar keer starten deze week zag Lowara er zo uit dankzij onze overwinningen

Dus wie er nu nog zegt dat tinkers niet kunnen springen en dressuren.... kom maar op

heeft jolieke eigenlijk nog op Rowan gereden of alleen jij? in iedergeval super goed gedaan!!