Mijn oude paard weer een keer onder mij! HEERLIJK!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenmeis1

Mijn oude paard weer een keer onder mij! HEERLIJK!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 16:56

Lambrusco, was mijn eerste echte eigen paard. Dolgelukkig was ik met deze, inmiddels bijna 13-jarige, ruin. Helaas.. het mocht niet zo zijn! Na 2 jaar besloot mijn moeder, mede-eigenaresse, dat het niet meer klikte tussen hun en dat hij weg moest.
Inmiddels heb ik een heel leuk paard ervoor terug gekregen, maar toch blijft Lambrusco een speciale plek hebben in mijn hart!

Hij heeft het echt geweldig waar hij nu staat. Die mensen hebben een flinke lap grond en niets anders dan.. jawel het paard! Werken hoeft hij amper en ik kan naar volle eerlijkheid zeggen dat hij in de hemel beland is.

Ik heb er ook een leuk paard voor terug gekregen, maar toch.. hij blijft speciaal.

Om een lang verhaal kort te maken: vandaag ben ik weer eens wezen kijken bij hem. Zijn nieuwe eigenaresse belde gisteren op om te vragen of ik dan mijn laarzen mee wilde nemen, zodat ik kon rijden. Echt geweldig die mensen! Ik mag komen en gaan wanneer ik wil, als ik wil rijden > geen probleem!

Het is een krap uurtje rijden bij mij vandaan dus zo eens in de 2/3 weken ga ik op visite!

Morgen is hij 8 weken verkocht!

Even ter informatie:
- Zonder cap > weet ik! Maar dat is mijn keuze en ik vertrouw hem voor 1000%
- Hij loopt niet zoals jullie hem misschien hebben zien lopen. Ik heb er eerlijk gezegd ook weinig aan gedaan om hem netjes te laten lopen. Het gevoel alleen al was zo heerlijk dat ik een beetje rondgehobbeld heb.. heeerlijk!
- Dit is puur plezier, dus aan opmerking als: je moet dit met je handen/benen/zit doen.. heb ik sowieso weinig aan want hij is niet meer van mij!

Afbeelding
Even lekker knuffelen

Afbeelding
Met een big smile erop

Afbeelding
Lekker drafje

Afbeelding
Achterin de bak, bij de opgehokte ganzen

Afbeelding
Die manen kick he zo wild!

Afbeelding
Weer met die big smile op mijn gezicht

Afbeelding
Hiha in galop.. lange teugel en gewoon lekker laten gaan.. echt super voelt dat!

Afbeelding
Hihi bijna boven op het hek

Afbeelding
Einde... maar nog niet voorbij

Ik ga zeker nog terug naar mijn grote liefde!

Zunzuncito

Re: Mijn oude paard weer een keer onder mij! HEERLIJK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:00

Wat leuk dat de nieuwe eigenaren zo reageren! Kan je hem toch nog af en toe zien....en rijden. Volgens mij heb je erg genoten.

Claudia__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:01

wat fijn dat je op hem mocht rijden, dat is echt aardig van die mensen . Leuke foto's en mooi paardje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:03

Heerlijk dat je grote liefde zo goed terecht is gekomen! Leuk van die mensen dat je langs mag komen en 'm mag blijven berijden!

Veel geluk en plezier gewenst met je nieuwe aanwinst!

as_trid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:04

dikkie leuk dat je weer op hem heb kunne rijden! als je nog een keer gaat en k heb tijd wil ik wel keertje mee hor

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:09

Leuk zeg, fijn dat hij zo goed terecht is gekomen!
Doen die mensen ook nog wat met hem, want dat kan ik niet helemaal opmaken uit je verhaal?

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:30

Wat superleuk dat hij zo goed terecht is gekomen en dat je er nog op mag rijden ook! Geniet er maar van!

Paardenmeis1

Re: Mijn oude paard weer een keer onder mij! HEERLIJK!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 18:01

ijslanderfan schreef:
Wat superleuk dat hij zo goed terecht is gekomen en dat je er nog op mag rijden ook! Geniet er maar van!

Ja ik ben er echt heel blij mee!

MirandaFuego schreef:
Leuk zeg, fijn dat hij zo goed terecht is gekomen!Doen die mensen ook nog wat met hem, want dat kan ik niet helemaal opmaken uit je verhaal?

Nou ze rijden af en toe.. maar dan een half uurtje beetje rondjes rijden. En ze longeert hem veel, maar niet hard werken. Hij gaat 's ochtends om 5 uur naar buiten (wei of los in de bak) en komt daar amper uit tot 's avonds.

as_trid schreef:
dikkie leuk dat je weer op hem heb kunne rijden! als je nog een keer gaat en k heb tijd wil ik wel keertje mee hor

Ja echt super! En tuurlijk mag je een keertje mee!

Sonja schreef:
Heerlijk dat je grote liefde zo goed terecht is gekomen! Leuk van die mensen dat je langs mag komen en 'm mag blijven berijden!Veel geluk en plezier gewenst met je nieuwe aanwinst!

Dankjewel!

Claudia1993 schreef:
wat fijn dat je op hem mocht rijden, dat is echt aardig van die mensen . Leuke foto's en mooi paardje

Ja heel lief van ze!

Ekkie schreef:
Wat leuk dat de nieuwe eigenaren zo reageren! Kan je hem toch nog af en toe zien....en rijden. Volgens mij heb je erg genoten.

Ja idd! Het was super om hem weer eens onder me te hebben!