Inmiddels heb ik een heel leuk paard ervoor terug gekregen, maar toch blijft Lambrusco een speciale plek hebben in mijn hart!
Hij heeft het echt geweldig waar hij nu staat. Die mensen hebben een flinke lap grond en niets anders dan.. jawel het paard! Werken hoeft hij amper en ik kan naar volle eerlijkheid zeggen dat hij in de hemel beland is.
Ik heb er ook een leuk paard voor terug gekregen, maar toch.. hij blijft speciaal.
Om een lang verhaal kort te maken: vandaag ben ik weer eens wezen kijken bij hem. Zijn nieuwe eigenaresse belde gisteren op om te vragen of ik dan mijn laarzen mee wilde nemen, zodat ik kon rijden. Echt geweldig die mensen! Ik mag komen en gaan wanneer ik wil, als ik wil rijden > geen probleem!
Het is een krap uurtje rijden bij mij vandaan dus zo eens in de 2/3 weken ga ik op visite!
Morgen is hij 8 weken verkocht!
Even ter informatie:
- Zonder cap > weet ik! Maar dat is mijn keuze en ik vertrouw hem voor 1000%
- Hij loopt niet zoals jullie hem misschien hebben zien lopen. Ik heb er eerlijk gezegd ook weinig aan gedaan om hem netjes te laten lopen. Het gevoel alleen al was zo heerlijk dat ik een beetje rondgehobbeld heb.. heeerlijk!
- Dit is puur plezier, dus aan opmerking als: je moet dit met je handen/benen/zit doen.. heb ik sowieso weinig aan want hij is niet meer van mij!

Even lekker knuffelen

Met een big smile erop

Lekker drafje

Achterin de bak, bij de opgehokte ganzen

Die manen
kick he zo wild!
Weer met die big smile op mijn gezicht

Hiha in galop.. lange teugel en gewoon lekker laten gaan.. echt super voelt dat!

Hihi bijna boven op het hek

Einde... maar nog niet voorbij

Ik ga zeker nog terug naar mijn grote liefde!