Met de trainingen ben ik bezig om de draf te verruimen. Het werkt werkelijk voor geen meter. Heel af en toe strekt ze 1 pasje of 2 maar daar blijft het dan ook bij.
Ik baal er echt als een stekker van want ik kom geen steek verder.
Ik wil haar niet verkopen omwille van mijn eigen prestatiedrang en ik ben eigenlijk niet in de mogelijkheid om nu een anderpaard erbij te rijden. Zo langzamerhand ontstijg ik mijn paard en dat is eigenlijk niet zo leuk om te constateren. Ik hoop dat het binnenkort toch nog eens gaat lukken haar in ontspanning te rijden. Ze is zo snel afgeleid en ik heb het idee dat ze ook in haar lijf niet lekker zit. Het verzet wat ze toond is gewoon vaak niet terecht dus er zal wel een achterliggende oorzaak zijn.
Gister dus de hele dag zitten janken hoewel ikhelemaal geen jankerd ben. Ik wordt er zo moedeloos van en zo langzamerhand weet ik niet meer hoe ik het nog kan oplossen.
Hier kon ik er nog om lachen. Toen zat ik er nog niet op:
Hier kon ik al wel janken. Rug weggedrukt en verzet in de hals
Draf lukte niet dan maar even galooperen kijken of ze los kwam maar helaas..
en zo toont ze haar verzet. Ziet er niet echt prettig uit!!!
Overigens kan ik haar best heel netjes en ontspannen laten lopen maar dan loopt ze teveel op de voorhand en sloopt ze haar eigen gewrichten. Daar zit ik niet op te wachten.
Hier even wat gefrustreerde foto's van de draf. Meer dan dit krijg ik er zeker niet uit.
Naderhand haar maar even laten rennen, dat is momenteel het enige waar ze echt goed in is.....(zie filpje)

http://www.putfile.nl/content.php?file=21346122101060320112741