het gaat om een 8jarige merrie.. die gewoon doorgereden moet worden.
zodra het binnenbeen eraan ligt moet ze gewoon direct opzij gaan
hoe kan ik dit bereiken, ik krijg tot de zomer de kans (juli ong.) daarna zien we verder of ik stop, of er iemand bijkomt, of dat ik de andere blijf rijden
ik wil lessen gaan nemen, maar heb niet veel geld, dus met tips zou k ook erg ver komen.(zit nog op school)
ze heetf geen stelling in de bochten ik rij alleen maar van hand veranderen en voltes , maar hoe krijg ik de stelling erin (ze hoeft niet aan de teugel enzo) maar gewoon ze is zo stijf als wat, na tijdje gaat het redelijk
ze kan niet galloperen, nouja gaat nu redelijk, maar de bak (weiland) is te glad, eigenarese heeft er begrip voor dat het ook daaraan ligt, dus het galloperen laat ik achterwegen
maar er MOET gewoon verandering inkomen!!
ik wil d'r niet kwijt, dus k moet er zelf ook voor gaan!
d'r spieren beginnen wel alweer terug te komen, dat gaat goed, maar de stelling en reactie op het been niet, ik rij inmiddels met ene spoortje (of verpest ik haar daarmee?)
als ze niet op mijn been reageert, tik achter mijn kuit??
dan gaat ze draven.. inhouden of rustig terugnemen volte indraaien en dezelfde bocht nog eens doen???
ik heb echt tips nodig, en ja ik ga opzoekn naar lessen

het zelf uitvogelen door maar wat aan te vogelen heb k de ervaring niet voor, en begin ik dus niet aan, tips zijn altijd welkom, en ik probeer het ook zeker!
als iemand tips heeft,alles is welkom, er moet echt wat aan gedaan worden
Mocht er nog iemand in omg. beilen zijn die ene instructiediploma heetf en voor ene haalbaar bedrag mij zou willen lesgeven eens in de zoveel tijd, zou k daar erg blij mee zijn!!

ze begon al wat rechter te lopen.