Majestic@work (m1)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Talitha15

Majestic@work (m1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:12

Dit is mijn wedstrijdpaardje Majestic. Ik rij M1 met hem en ik rij hem nu vanaf november. Ik heb nu 3 keer gestart en 4 winstpunten. De laatste wedstrijd, vorige week, reden we 2 keer 163 punten, dus het gaat wel lekker.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Wat ik hier doe? MAar Majes loopt wel lekker door, hij zit onwijs moeilijk door en volgens mij ging ik hier naar de middendraf:
Afbeelding

idem:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier botsten we bijna op iemand anders, dus ik moest hem even naar links zetten. Hij komt hier overigens wel super op het achterbeen.
Afbeelding

[/img]
Laatst bijgewerkt door Talitha15 op 19-03-06 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Heleen_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:13

leuk paard

wel aparrt geschoren..

Talitha15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:15

dank je! Ik heb hem puur geschoren, omdat hij verschrikkelijk zweet en dan met zijn wintervacht niet opdroogt en snel verkouden wordt. Hij staat iedere dag in de wei (nu met halsdeken) en dit model vond ik dan het meest geschikt.

ippolata

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:18

leuk paard! Vind het scheerpatroon niet erg mooi, maar als het maar functioneel is!

Djuukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:19

Leuke patronen geschoren zeg! Je hangt opp iedere draffoto wel erg aan de teugels, verbeterpuntje?

Veel succes verder in de M1

Eline_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:20

super paardje,
Alleen ik heb het idee, dat je constant aan het trekken en zagen bent..
het ziet er echt uit alsof je er ontzettend veel druk op hebt staan..
maar dat kan ik ook helemaal verkeerd zien, want verder ziet het er super netjes uit en zijn jullie een leuke combinatie

omaxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:21

leuk paard

Talitha15

Re: Majestic@work (m1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:25

Trekken, zagen en hangen dat doe ik niet. Ik heb hem met een ontspannen hand in een constante aanleuning en dan vraag ik wel af en toe een beetje door op mijn binnenhand. Als je hem hard behandeld in zijn mond, dan gooit hij zijn hoofd bij mij op schoot en dan gaat hij staken. Hij is nl. erg gevoelig. In de middendraf kan ik hem nog moeilijk uitzitten, dus dan leun ik een beetje achterover en dan lijkt het soms of ik hang. Hij zit echt onwijs moelijk. Ik heb er nu eem paar keer iemand anders opgehad en die snappen niet dat ik hem uberhaupt kan uitzitten en die dachten dat het wel mee zou vallen. Niet dus!!! Komt vanzelf!!!

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:28

mooi paard maar ik vind het scheerpartroon niet mooi zeker niet voor een sportpaard maar dat is mijn mening.
ik vind trouwens dat het paard er niet helemaal ontspannen bij loopt op alle foto's

Talitha15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:30

Ik zie geen foto, behalve die laatste, waarop hij gespannen loopt. Scheerpatroon is alleen maar omdat het funktioneel is en smaken verschillen gelukkig!

Anoniem

Re: Majestic@work (m1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:31

Talitha15 schreef:
Ik heb hem met een ontspannen hand in een constante aanleuning en dan vraag ik wel af en toe een beetje door op mijn binnenhand.

Wat wil je bereiken met het doorvragen op de binnenhand? *is gewoon vreselijk nieuwschierig, vandaar dat ik het vraag*

Vosjes=altijd goed
Het scheerpatroon is idd gewoon functioneel en daar gaat het om!

Zitten wel een aantal fijne foto's bij!

FrankavdT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:35

Het ziet er goed uit, lekker ontspannen naar voren rijdend, heerlijk om te zien! Dat M1 dat zit wel goed. Succes verder!

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:50

Ik vind het persoonlijk niet hele mooie beelden. Op veel foto's hang je achterover. Je spoor mag ook wel lager, zo te zien stoor je je paard ermee omdat je je teen erg naar buiten draait! Handen meer naar voren plaasten, dus niet boven het zadel maar voor.*Scheerpatroon lijkt wel heel druk*, maar goed ieder zijn mening.verder een leuk paard hoor!En leuke combi