omdat het vandaag zo een mooi weertje was, en de bak helemaal droog was, besloot ik dat het eens tijd werd dat ik mijn beige setje dat ik had gekregen voor kerst eens te proberen.
Heb vandaag wat van alles gedaan ons vertrouwde dressuur, een beetje cavaleti werk en een beetje springen, van dat springen is er niet veel in huis gekomen, ik heb springangst, en mijn opa had de hindernis een beetje te hoog gezet, en ik was zelf niet zo zeker ervan,ik in een rustige gallop er naar toe , pats plotse weigering en daar lig ik dan in het zand, was helemaal niet goed voor mijn vertrouwen, daarom zo lage sprongen.
Ik en omira hebben een nieuwe lesgever waarbij we veel afwisseling doen in 1 les wat super is voor omira omdat zij haar snel begint te vervelen zoals bij mijn vorige lesgever, en nu zit er veel meer leven in.
nouh genoeg gezegt hier de foto's:
voor het rijden ff een foto van ons nieuw setje goh wat heeft die grote oren zeg
een beetje opwarmen
cavaletti werk:
ondertussen een beetje dresuren:
na dat ik gevallen was heel laag springen gewoon om vertouwen terug te krijgen
een beetje op raar moment getrokken , normaal springen we hoger en dna doet ze meer haar best voor dit doet ze echt geen moeite.
opa bijna omver rijden
commentaar en tips zijn altijd welkom
groetjes vicky en omira