Ze heet Friendly en staat op de manege waar Fleur en ik rijden, en is een 7 jarige merrie die nog niet zo lang ingereden was.
Fleur heeft er van de week 2x op gereden, dat was niet zo succesvol. Alles was eng, de hele tijd bokken enzo.
Toen besloten we gisteren om voor het rijden te longeren

Toen kon ze lekker al haar bokkensprongen kwijt, en onder het rijden was ze echt een totaal andere pony! Super lief, niet meer schrikken enzo.
Het ziet er nog allemaal niet zo perfect uit maar dit is de 3e keer dat Fleur er op rijd en de 1e keer dat ik er op rijd, den ze is ook nog niet zo lang ingereden.
Galop gaat nog erg moeilijk, dan gaat ze heel hard draven, en zit je eenmaal in galop dan gaat ze als je een bocht omgaat helemaal met haar hoofd omhoog en valt ze weer in draf, dus daar moeten we aan gaan werken. Ik ben iig heel blij voor Fleur dat ze mag rijden!4
fotos gemaakt met minidigi, dus verschrikkelijke fotos indd.
1 » longeren

2

3

4 » Ik in stap

5 » Lekker duidelijk ja

6 » Draf

7 » Raar moment, waarschijnlijk poging tot galop

8 »

9 » Galop.. hm ik doe raar met mn handen zeg, heb teugels ook beetje lang omdat als je ze kort pakt gaat ze met haar hoofd schudden

vanaf hier fleur erop
10 » Fleur en Friendly

11 » Stap

12 » Hier ook weer dat hoofd omhoog , "ik ga mooi niet in galop
"
13

14 » Weer die galop he..

15

16 » Ik nog keer aan het draven

17 »

18

Iemand op de manege zij dat een martingaal misschien wel fijner was, omdat ze haar hoofd zo omhoog doet.

haha 
hoe kom je daarbij??