mijn toekomst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

mijn toekomst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:16

Morgen gaat wss mijn pony weg, maar gelukkig heb ik al een superopvolger om te rijden.
Paardje is 2 jaar lang niks meegedaan en heel gestressed dus eerste 2 weken alleen maar gepoetst en wat gewandeld. Later rustig begonnen met longeren en vanaf vorige week beetje aan het rijden.
Vandaag zat ik er voor de 4de keer op en heeft ons mam foto's gemaakt. Helaas was ongeveer alles op het verkeerde moment maar om jullie toch een beeld te geven van hoe het eruit ziet. (en om straks te vergelijken als beter gaat )
Starten voorlopig nog geen wedstrijden omdat we meteen Z1 moeten beginnen en ik eerst alle stress eruit wil hebben. Ook krijgt ze in juli nog een veulen.

Commentaar is welkom, mits onderbouwd. Weet dat ik op mijn handen en houding moet letten. En helaas geen geld gevonden

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

_Karlijn

Re: mijn toekomst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:19

Leuk beestje!
Ziet er goed uit!
Probeer alleen je handen wat hogel te houden

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:19

hahaha dat tongetje
en ja, is een leuk paardje hoor.

Namiira_hvj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:20

Mooie pony, commentaar zelf al gegeven. Veel succes met het veulen!

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:21

door welke hengst is die gedekt eigenlijk.
en wat is de afstammeling ( of is het zonder papier)

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:45

Je handen iets hoger, en het lijkt alsof je ze wat vast zet. Maar dat kan ook een momentopname zijn...

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:50

Als je meteen in de Z1 wilt starten mag je em eerst wat ontspannender rijden. Kijk ook naar de tong die de merrie uitsteekt, teken van protest en waarschijnlijk ook spanning die ze niet kwijt kan.

Probeer het simpel te houden. Voorwaarst neerwaarts en dan voel je vanzelf wanneer je verder kan gaan.

Leuk paard dat wel Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:58

Sfieke schreef:
Als je meteen in de Z1 wilt starten mag je em eerst wat ontspannender rijden. Kijk ook naar de tong die de merrie uitsteekt, teken van protest en waarschijnlijk ook spanning die ze niet kwijt kan.

Probeer het simpel te houden. Voorwaarst neerwaarts en dan voel je vanzelf wanneer je verder kan gaan.

Leuk paard dat wel Succes!

Moet Z1 starten en wil pas rond januari op wedstrijd dus hoop stress dan uit te hebben. Was pas de 4de keer dat opzat, paard 2 jaar niet gereden.
Is altijd gereden door iemand die behoorlijk streng was, daarom die stress. Is in de stal ook, maar wordt daar al stukken minder.

RicardoOpa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:02

Hmm.. ziet er goed uit hoor! Jammer van je handen maar je houding vind ik goed hoor Veel succes en hopen dat de stress snel weg gaat

xx Sophie

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:07

leuk beestje tess!! komt goed, daar vertrouw ik op
waar gaat oki heen?

Curia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:14

Valt vast en zeker nog iets van te maken, erg leuk dier. Maar je hebt erg strenge handen, zeker als je zelf zegt dat het dier nogal gestressed is. Succes ermee.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:55

Wel voor je uit blijven kijken he!! Maar waarom moet je Z1 starten??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:59

Whisperke schreef:
Wel voor je uit blijven kijken he!! Maar waarom moet je Z1 starten??

Omdat ik Z1 ben, en paard ZZ-L gelopen heeft.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:05

Leuk paard! Alleen jammer van de tong, maar misschien komt dat wel goed als ze straks makkelijker kan ontspannen. Veel plezier ermee!

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:08

Die tong is hoogst waarschijnlijk een aanleuningsprobleem. Deed hij het bij de vorige ruiter ook?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:27

talented schreef:
Die tong is hoogst waarschijnlijk een aanleuningsprobleem. Deed hij het bij de vorige ruiter ook?

De vorige ruiter reed meestal met stang en trens en daar was het ook een probleem. Ook is ze nog erg onrustig met haar staart, dit wordt gelukkig al wel minder. Wss is het pure spanning, is gestressed door vorige ruiter.

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:47

Ben benieuwd of jij het dan opgelost krijgt! Ik hoop het voor je!

Pannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:05

leuk paardje! wat voor afstamming is het of zitten er geen papieren bij? wel super dat je het zo rustig aan gaat doen, heb je lekker nog een jaartje om de rust erin te krijgen..en idd..op de grond ligt geen geld! net als gisteren op oki

odessahvj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:09

hoi hoi leuk paardje zeg ik mag nu ook z1 stasrten met me paardje maar uh ik krijg best veel cometaar(steekt ook tong uit ) door de tong best jammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmer hahaha maar ja he veeel plz met je paardje en echt een leuke combinatie
groetjes

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 00:14

Pannie schreef:
leuk paardje! wat voor afstamming is het of zitten er geen papieren bij? wel super dat je het zo rustig aan gaat doen, heb je lekker nog een jaartje om de rust erin te krijgen..en idd..op de grond ligt geen geld! net als gisteren op oki

is van wellington dacht ik.

En helaas geen geld gevonden, helaas. Met oki zit ik eik meestal wel wat beter, maar zoals je mss al gezien had, had ik mijn dag niet helemaal. Alles ging verkeerd en was zelf helemaal overstuur waardoor nog slechter ging.

Loesss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 00:21

Leuk tess, weer een beestje erbij! Ziet er goed uit, alhoewel ik het geen erg leuk paardje vind. Houd niet van dit type!

Je krijgt het druk met rijden.

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 00:29

Mooi paard zeg, sjiek!
Fijn dat je lekker de tijd kan nemen om de rust erin te krijgen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:17

Loesjuh schreef:
Mooi paard zeg, sjiek!
Fijn dat je lekker de tijd kan nemen om de rust erin te krijgen.

idd, is erg fijn dat van niemand de druk krijg om snel moet presteren. Kan nu lekker rustig oefenen en zien wanneer we er klaar voor zijn.

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:41

Leuk beestje joh! Veel succes ermee!
Commentaar geef je zelf al

TessB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:42

Ziet er al netjes uit voor de 4e keer ! Denk dat je een erg leuk paard hebt om nu mee verder te gaan!
Sterkte vanavond met het afscheid van je pony