(poging tot) SB

Wijken

Galop

Ietwat verkeerd galopmoment
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ijslanderfan schreef:Met wijken heb je volgens mij je rechterhand over de manenkam, die moet er toch echt vanaf
Je kan er nog wel wat uithalen hoor
anne1234 schreef:hmz wel beetje vage foto's maarja het ziet er mooi uit voor zover je het kan zien!!
he ik heb ook een holland gehad dit was echt een scheetje die van jou ook?dat was meer een springpaard.
anne1234 schreef:hahahaha wat toevallig!die van mij was dat dus ook(eenkennig), ze was bij mij super verkeersmak totdat mijn zus en een keer een vriendin van mij er een keertje mee naar buiten gingen, uhum die waren dus boos omdat ik had gezegd dat ze heel erg mak was terwijl ze blij waren dat ze er nog op zaten hahahahaaha.
veel plezier met je paard!
! 

jammer dat de foto's wat wazig zijn 
Kliko schreef:ijslanderfan schreef:Met wijken heb je volgens mij je rechterhand over de manenkam, die moet er toch echt vanaf
Je kan er nog wel wat uithalen hoor
Het valt mee hoor, ik heb mijn handen gewoon naast elkaar. Kan binnenhand (nog) niet te veel van de hals halen met wijken omdat hij sterk de neiging heeft om over de buitenschouder weg te vallen.
Citaat:Het valt mee hoor, ik heb mijn handen gewoon naast elkaar. Kan binnenhand (nog) niet te veel van de hals halen met wijken omdat hij sterk de neiging heeft om over de buitenschouder weg te vallen.
Citaat:als je paard de neiging heeft om over de buitenschouder weg te lopen, dan moet je juist je buitenhand begrenzen