lol hebben met je pony kan ook~~!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rooos_

lol hebben met je pony kan ook~~!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 20:47

we hebben weer eens gereden op trisca was heel gezellig!!!!
ze was alleen weer erg druk,, we hebben voornamelijk een beetje voor de lol gereden dus geen commentaar daarover,, en we hebben ook een nieuw hoofdstel we hebben ook filmpjes maar zippyvideos vond ze niej grappig!!!:

Afbeelding
ff erop zitten voor we gingen poetsen

eerst even aan de longe:

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=XBZSELR3[/img
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
trisca is soms erg eigenwijs dus vandaar dat er ook een paar rare momenten zijn gefotografeerd:
Afbeelding
Afbeelding

en nog een galopje:

Afbeelding

en toen een paar sprongetjes:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
(hierna lag ze er bijna naast)
Afbeelding
(hier was ze net gevallen)
Afbeelding
en haar nieuwe hoofdstelletje!!!!

XxSultanxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 20:50

leuke pony maar ik vind het rijden er niet zo vriendelijk uit zien
het lijkt net of je hem de helle tijd in ze mond trekt
en wrom gebruik je een mexicaanse neusriem???
waarom niet gewoon een normale???
Laatst bijgewerkt door XxSultanxX op 14-03-06 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

ambertJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 20:51

Leuk joh!

mirriejj

Re: lol hebben met je pony kan ook~~!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 20:56

ligt het aan mij of zit die mexicaanse neusriem wel erg hoog?

Idineb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 20:56

heej, ik ben die mafkeez die erop zit. let niet op mijn hoofd sta er nooit noormaal op.
zou zo een award voor meest domme koppen op foto kunnen krijgen vind je niet?
En bij die foto dat ik er net afgevallen was klopt niet moest wat pakken en liep erlangs toen ze opeens dacht dat ik er zo kaboem op wou springen ofzo want ze wou me schoppen *niet lief trisca!!*

en dat we haar aldoor in de mond trekken is niet zo hoor!
roos maakt alleen per ongeluk aldoor net een foto waneer ze ervandoor schiet en het er dus nogal raar en gemeen uitziet.

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 20:57

Leuke foto's, maar ook ik vind het rijden er een beetje onvriendelijk uit zien (misschien is het een moment opname?) .
En wat is precies de reden dat jullie met een mexicaanse neusriem rijden?

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 20:59

Ja, volgens mij is die mexicaanse neusriem onzin en hij zit ook nog eens veel te hoog.

leonie_1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:00

oke,sluit dit topic maar vast wordt toch weer helemaal nix

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:01

Hele leuke pony kan best goed springen
hahaha, wel blijven zitten he
Groetjes

Storm_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:01

leuke foto`s echt sachattig gewoon!! veel plezier met haar nog, het ziet er allemaal erg grappig uit en de lol die jullie met elkaar hebben is zeker te zien, haha

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:08

hihi leuke pony! Kan goed springen.

Inderdaad, de neusriem zit echt niet goed, even veranderen

Lynn_Noname

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:10

-Frontriem recht.
-Minder in de mond trekken(Handen stil!).
-Misschien eens met zadel rijden?
Op cap geef ik geen commentaar Moet je zelf weten, rijd ook niet altijd met 1 heb er ook altijd gezeik op( vandaag eens niet! :p).
Voor de rest vind ik het een leuke pony, voel je niet te aangevallen ofzo door m'n commentaar hé... Zolang jullie er maar plezier in hebben!

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:12

Is dit lol hebben MET je pony? volgens mij hebben alleen jullie lol, want het straalt nu niet bepaald van die shet af datie lol heeft!

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:14

Hey,

ik vind het er niet vriendelijk uitzien.
Je bellemmert de pony heel erg en daarom kan hij zich niet goed bewegen.
Ik weet dat de shetlander je wel kan houden, maar dat wil niet zeggen dat dat goed voor hem is.
Ik denk dat het beter voor hem is dat je 1 x per week een licht buitenritje met hem maakt in plaats van erop springen enzo.
Ook is het erg gevaarlijk dat de pony gevallen is, hij had z'n benen wel kunnen breken! Laat hem dus dan beter los springen, want je bellemmert hem heel erg!

Buckje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:16

Lol met je pony ? Volgens mij hebben idd alleen jullie lol ! En de shet die word lekker in zijn bek getrokken.

Meid begin als eerste eens zonder die mexikaanse neusriem dat is helemaal niet nodig. En dan een vaste zit dat je niet zo hobbeld, en dan ook nog eens een zadel erop. dit is niets zo.

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:16

laquintatje schreef:
oke,sluit dit topic maar vast wordt toch weer helemaal nix

Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.

Ik vind het er ook niet zo netjes uitzien.

Ga lekker VD met hem doen, ga desnoods wandelen maar bij gebrek aan een groter paard, ga alsjeblieft op een manege rijden.

lotte_es

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:17

hey

hihi jij zit volgens mij bij mij op school

wupke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:17

Wat leuk zeg

Idineb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:20

ik rijd ook altijd wel met mijn handen stil alleen ze was vandaag heel erg druk dus ze ging er aldoor vandoor dus iedere keer als ze mooi liep of gewoon lief keek en roos dacht ik maak een foto dan dacht trisca blijkbaar zal ik er eens vandoorgaan.. ik trek echt niet aan haar mond daar ben ik ook echt tegen alleen de foto's worden aldoor net gemaakt wanneer ze ervandoor schiet dus lijkt het allemaal heel erg raar.
en over dat met zadel rijden, ze is heel erg vervelend onder het zadel want ze word nooit met zadel gereden, af en toe wel maar het zadel kiept erg en dat is heel vervelend voor ruiter en paard, en zonder zadel zit het beter en vind trisca het zelf ook veel fijner.

dankje wel ijslanderfan klopt ze kan heeel erg goed springen ze kan 70 cm springen maar al tijdje niet meer gedaan:-)

en Dieuwke1989 ik ben er niet te groot voor maar zoals ik al eerder zij ze deed aldoor heel erg wild en vervelend en ze bokte ook aldoor dus lijkt het aldof ik haar in haar mond trek, en ik rijd al 6,5 jaar op een manege.

en over dat vd ik zou niet weten waarom ze vind springen heel erg leuk. zelfs als ze heeel sjaggarijnig is en we gaan springen dan schieten zodra ze vlakbij de balken is de oortjes naar voren.

Idineb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:21

lotte_es schreef:
hey

hihi jij zit volgens mij bij mij op school

o echt waar? hihi in welke klas zit jij dan?:-)

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:21

Wij zullen dit vroeger ook wel gedaan hebben( ikke wel).
Maar 1 ding heb ik nooit gedaan das trekken en een mexicaanse neusriem erom heen gehangen.
Dit geeft een vreselijke druk als je zo trekt.
Lol met je pony kan maar doe het dan met een gewoon hoofdstel.
Verder is het een popje van een pony.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:23

Lol?

Sorry ik zie geen lol bij de pony, je zit op z'n schouder met je benen! Sorry maar ga er ajb gewoon mee mennen of VD'en, desnoods fietsen ofzo. Maar ga er niet meer op zitten, je kan gewoon niet op die shet zitten zonder 'm in de weg te zitten...

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:23

Elena schreef:
Hey,

ik vind het er niet vriendelijk uitzien.
Je bellemmert de pony heel erg en daarom kan hij zich niet goed bewegen.
Ik weet dat de shetlander je wel kan houden, maar dat wil niet zeggen dat dat goed voor hem is.
Ik denk dat het beter voor hem is dat je 1 x per week een licht buitenritje met hem maakt in plaats van erop springen enzo.
Ook is het erg gevaarlijk dat de pony gevallen is, hij had z'n benen wel kunnen breken! Laat hem dus dan beter los springen, want je bellemmert hem heel erg!

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:24

TriscaDelia schreef:
ik rijd ook altijd wel met mijn handen stil alleen ze was vandaag heel erg druk dus ze ging er aldoor vandoor dus iedere keer als ze mooi liep of gewoon lief keek en roos dacht ik maak een foto dan dacht trisca blijkbaar zal ik er eens vandoorgaan.. ik trek echt niet aan haar mond daar ben ik ook echt tegen alleen de foto's worden aldoor net gemaakt wanneer ze ervandoor schiet dus lijkt het allemaal heel erg raar.
en over dat met zadel rijden, ze is heel erg vervelend onder het zadel want ze word nooit met zadel gereden, af en toe wel maar het zadel kiept erg en dat is heel vervelend voor ruiter en paard, en zonder zadel zit het beter en vind trisca het zelf ook veel fijner.

dankje wel ijslanderfan klopt ze kan heeel erg goed springen ze kan 70 cm springen maar al tijdje niet meer gedaan:-)

en Dieuwke1989 ik ben er niet te groot voor maar zoals ik al eerder zij ze deed aldoor heel erg wild en vervelend en ze bokte ook aldoor dus lijkt het aldof ik haar in haar mond trek, en ik rijd al 6,5 jaar op een manege.

en over dat vd ik zou niet weten waarom ze vind springen heel erg leuk. zelfs als ze heeel sjaggarijnig is en we gaan springen dan schieten zodra ze vlakbij de balken is de oortjes naar voren.

Waarom gaat altijd iedereen smoezen verzinnen, waardoor het *volgens hun* niet waar is? Je trekt op bijna iedere foto in haar mond, dat lijken mij echt GEEN momentopnames, zo vaak...

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:25

mirriejj schreef:
ligt het aan mij of zit die mexicaanse neusriem wel erg hoog?

daar zat ik ookal naar te kijken idd, maar verder ziet het er redelijk uit hoor, maar ziet er op sommige momenten nogal hardhandig uit, maar dat kan natuurlijk aan de foto's liggen