Mandy op Chesney @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Jennifer_

Mandy op Chesney @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 16:52

Hoi!

Chesney voor het eerst een keertje @ work (volgensmij, kan best zijn dat ze er al een keer op heeft gestaan) Maar met mijn zusje erop. Mijn zusje ging voor het eerst op Chesney rijden (ja, daarvoor had ze uitgestapt) ze rijd 1 jaar pony. Chesney is best achteruit gegaan, ze is verhuist naar een stalling waar 's winters de bak bijna nooit te rijden is, als je geluk hebt kan je achterin wat volte's rijden of longeren. We kunnen wel buitenrijden, alleen dat móét Garfield gewoon mee (anders worden ze alletwee gewoon helemaal gek), zelf ga ik liever niet met 2 paarden de weg over, en ik ken niet veel mensen die Garfield níét de kant in trekt, en ik heb geen zin om een Shetlander te vangen op een weg waar ook auto's rijden, dus zodoende. Ik zal jullie even een foto showen hoe ze eerst liep (dat is van ongeveer 2 jaartjes geleden), nu ik Chesney beter ken, en ook beter kan paardrijden, gaan we van de zomer (als de bak weer te rijden is) wat intensiever trainen en eventueel een instructeur erbij (vorig jaar hadden we die ook, maar die stopte er opeens na 3 lessen mee, en we konden helaas geen andere vinden)

Afbeelding (van ruim 2 jaartjes geleden, de eigenaresse rijd erop, ik verzorgde Chesney toen nog niet)

Oke, ik zal maar stoppen met mijn verhaal, hier komen foto's van nu, eigen commentaar:

* af en toe meer achterhand laten gebruiken
* zusje mag af en toe dr tenen naar binnen
* zusje mag af en toe wat rechter zitten.
* zusje moet vaker vooruit kijken
* commentaar is welkom maar hou het netjes

Oja, foto's zijn alleen van linkerhand, de camera hield er na een tijdje namelijk mee op

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kyle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 16:57

En zusje mag denk ik haar stijgbeugels wat langer doen
Ziet er leuk uit voor de rest!

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:56

Ze is wel verandert, lekker buikkie nu erop
Maar goed, ziet er netjes uit!
Écht rijden zie ik niet, maar voor wat ik zie, ziet het er leuk uit!

_Jennifer_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 18:22

Oke bedankt

@ Evaa_ ben het met je eens hoor echt 'werken' doet ze niet, volgensmij profiteert ze er wel van dat Mandy op dr rug zit!