die achter mij aan rijden. Tivara werd normaal erg heet van muziek, en ik kwam op de manege aan en hoorde dat ik maar 15 min mocht losrijden!!
Dus eerst maar even aan de longeerlijn rondgeslingerd, waar ze best gek mee was. Maar met rijden ging het super
! We zijn dan ook 2e geworden
!
In de pauze werd er als voorbeeld een springles gegeven, waarin in mee mocht springen. Het ging erom dat Tivara (en ik ook!
) heel onervaren waren met springen. Er reden ook nog 3 wat ervanenere paarden mee, om het verschil te laten zien. De laatste keer dat ik heb gesprongen was ik eraf gevallen, dus ik vond het erg spannend. Maar het ging echt super
De eerste paar keer een noodsprong, maar aan het eind ging het geweldig. Ik heb maar 30 à 40 cm gesprongen, maar het was de 8e keer dat ze sprong. Er zitten ook nog wat foto's bij van mijn zusje, die zat op haar lease halfinger en zij gingen als oma's
Helaas zijn de foto's erg wazig geworden, maar hier komen ze dan! Heb mijn bodyprotector aan, en mijn houding is niet echt super..
Maar het ging om de lol
Ik was geschminkt en kreeg het er niet helemaal af, dus heb de hele dag verder half geel rond gelopen
M'n zusje
Weigering, eigen schuld, ik twijfelde!
De zon scheen een beetje door het dak, dus zag je zo'n plekje op de grond.. Leuk om over heen te springen dacht Tivara! *terwijl ik met lange teugel stapte
*Dat was het dan.. Het zijn er nogal veel maarjaa..
haha.. Btw, ze staan niet op volgorde!

)

Sommige niet