.De foto's zijn van het losrijden, en ik had mijn jasje nog niet aan...
Nog iets wat te laag, denk nog met lang-laag losrijden.....
De beruchte travers, gaat nog niet helemaal zoals het zijn moet, dit is de moeilijke kant, en hier gaat zo nog best ver, moet je nagaan hoe het normaal is, moet dus nog even mee geoefend worden
....Midden/uitgestrektye draf, moet ik altijd flink de spoor erin om hem er mooi uit te laten komen, vandaar dat ik mijn hak optrek..
Dit vind ik opzich wel leuke foto, moet alleen iets oppassen met mijn binnehand....
En Sharona is weer blij dat ze op stal staat.....
Dan nu hoe het ging
.....De buitenbak was vrij modderig, en de binnenbak was daarmee vergeleken vrij hard, dus toen ze daar de 1e proef kwam, was het van, loop zo kort mogelijk, en reageer maar niet te veel op die benen, tja, dat is typisch Sharona.
Aan het einde ging het iets beter, en we hadden daar een verdiende 148.
Tussen de 1e en 2e proef zat maar 5 minuten, dos kon ze niet weer teveel aan die modder "wennen".
Daardoor ging de 2e iets beter, al moest ik wel oppassen dat ze niet "inkakte".
Hier had ik 156, dus we hebben nu alweer 2 wpen, in 6 proeven, vind ik best netjes, al zeg ik het zelf
.En tja, met die modder, hebben wij altijd last van, als er modder is, hebben we vaak gewoon een probleem, was al verbaast dat ze er nu normaal in liep, maarja, begon ze in de proef, is dus geen rotsmoes ofzo!